مسئول دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در ناحیه مقاومت بسیج بروجرد:

پیروی از ولایت‌فقیه؛ مهم‌ترین پیام حماسه ۹ دی

مسئول دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در ناحیه مقاومت بسیج بروجرد تصریح کرد: مهم‌ترین پیام حماسه ۹ دی گوش‌به‌فرمان ولایت بودن و پیروی کردن از ایشان است.
کد خبر: ۹۰۹۴۶۷۷
|
۰۸ دی ۱۳۹۷ - ۱۸:۴۱

حجت‌الاسلام علاء دولتشاهی مسئول دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در ناحیه مقاومت بسیج بروجرد در گفت‌وگو با خبرگزاری بسیج از لرستان، در رابطه با حماسه بزرگ ۹ دی اظهار داشت: حضرت علی (ع) می‌فرمایند: در فتنه‌ها مانند بچه شتر باش که نه شیر تو را بدوشند و نه بر تو سوار شوند.

وی در توضیح حدیث امام معصوم (ع) این‌گونه بیان کرد: یک انسان عاقل بایستی بصیرت داشته و حق را از باطل تشخیص داده و با منطق و دلیل از حق دفاع نموده و باطل را رسوا کرده و با روشنگری، ایستادگی و مقاومت خویش دین اسلام را یاری نماید.

حجت‌الاسلام دولتشاهی ضمن اشاره به سخن مقام معظم رهبری (مدظله‌العالی) که فرمودند: فتنه‌ها را باید با روشنگری خاموش کرد وهرجا روشنگری باشد فتنه‌انگیز دستش کوتاه می‌شود گفت: دشمنان نظام اسلامی در سال ۸۸ فتنه‌ای را به وجود آوردند و با هزینه‌های فراوان مالی و سناریوهای کشته سازی قصد داشتند امت را از ولایت جدا نمایند اما مردم بصیر ولایت مدار ایران اسلامی با خلق حماسه‌ای در روز ۹ دی ۸۸ نشان دادند که پای آرمان‌های حضرت امام خمینی (ره)، خون شهدا و در کنار ولی‌فقیه زمان محکم و استوار ایستاده‌اند.

حجت‌الاسلام دولتشاهی خاطرنشان کرد: در سال ۸۸ و بروز فتنه، بسیاری از خواص در سطح دانشگاهی، حوزوی، سیاسیون مدیران نتوانستند حق را از باطل تشخیص دهند لذا در این آزمون مردود شده و ماهیت اصلی خویش را آشکار نمودند.

مسئول دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در ناحیه مقاومت بسیج بروجرد تصریح کرد: مهم‌ترین پیام حماسه ۹ دی گوش‌به‌فرمان ولایت بودن و پیروی کردن از ایشان است.

 وی گفت: امروز نیز استکبار جهانی با راه‌اندازی اتاق فکری برای ایجاد جنگ اقتصادی فتنه‌ای دیگر را در سر می‌پروراند که شاید به‌زعم خود با ایجاد تحریم مردم ایران را از جمهوری اسلامی دلسرد کند و از ولایت جدا نماید، اما به حول و قوه الهی همگان خواهند دید که مردم بصیر ولایت مدار ایران اسلامی امسال نیز در میثاقی دوباره با حضور گسترده خویش مشت محکمی بر دهان یاوه‌گویان استکبار جهانی خواهند زد و ثابت خواهند کرد همچنان پشتیبان نظام اسلامی و ولایت می‌باشند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات