برگزاری مسابقات آمادگی جسمانی کارکنان دولت استان لرستان گرامیداشت روز بصیرت

مسابقات آمادگی جسمانی کارکنان دولت با حضور کارمندان ادارات از شهرستان‌های خرم‌آباد، الیگودرز و درود به میزبانی شهرستان خرم‌آباد در سالن مجموعه ورزشی کوثر خرم‌آباد برگزار شد.
کد خبر: ۹۰۹۴۷۲۷
|
۰۸ دی ۱۳۹۷ - ۲۲:۳۰

به گزارش خبرگزاری بسیج از لرستان، مسابقات آمادگی جسمانی کارکنان دولت با حضور کارمندان ادارات از شهرستان‌های خرم‌آباد، الیگودرز و درود به میزبانی شهرستان خرم‌آباد در سالن مجموعه ورزشی کوثر خرم‌آباد برگزار شد.

این مسابقات زیر نظر اداره کل ورزش و جوانان استان لرستان و هیئت ورزش‌های همگانی استان در رشته آمادگی جسمانی با حضور تیم‌هایی از شرکت مخابرات منطقه لرستان، دانشگاه علوم پزشکی، اداره ورزش و جوانان استان، اداره آموزش‌وپرورش ناحیه ۲، استانداری، اداره ورزش و جوانان شهرستان دورود، اداره آموزش‌وپرورش الیگودرز حضور برگزار شد.

این مسابقات در رده‌بندی تیمی تیم آموزش‌وپرورش مقام اول، اداره ورزش و جوانان مقام دوم، استانداری سوم و تیم‌های شرکت مخابرات منطقه لرستان و دانشگاه علوم پزشکی مشترکا سوم مشترک را از آن خود کردند.

به نفرات اول تا سوم حکم قهرمانی و کاپ تیمی هم به تیم‌های اول تا سوم اهدا شد و قابل‌ذکر است نفرات برتر این رقابت‌ها بهمن‌ماه سال جاری به مسابقات قهرمانی کشور کارکنان دولت اعزام می‌شوند.

 معصومه جلدانی سرپرست فنی کل مسابقات و سرداور، فرانک شرفی، فرحناز چگنی، فروغ یاراحمدی، سحر و نسیم معظمی گودرزی، فاطمه سپهوند و مریم جعفری کادر داوری و اجرایی این دوره از مسابقات بودند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات