مسئول دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه ناحیه شهرستان الشتر

حماسه ۹ دی بیانگر بصیرت ملت ایران اسلامی است

مسئول دفتر نماینده ولی‌فقیه در سپاه ناحیه شهرستان الشتر گفت: حماسه ۹ دی بیانگر بصیرت ملت ایران اسلامی است و نباید به فراموشی سپرده شود.
کد خبر: ۹۰۹۴۷۳۰
|
۰۸ دی ۱۳۹۷ - ۲۲:۳۶

حجت‌الاسلام‌والمسلمین ابراهیم مرادی مسئول دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه ناحیه شهرستان الشتر در گفت‌وگو با خبرگزاری بسیج از لرستان اظهار داشت: هدف دشمنان ما بیان ناکارآمدی این نظام اسلامی بوده اما غافل از آنکه ملت ما همیشه بصیر و بیدی نیست که با این بادها لرزیده و فتنه ۸۸ هم یکی از این مصادیق است.

 وی با توجه به حوادث تلخ و شیرینی که برای انقلاب اسلامی ایران رخ‌داده افزود: مردم ایران از ابتدای انقلاب با حوادث تلخ و شیرین بسیاری مواجه شده چراکه دشمنان انقلاب از استقلال و آزادی این ملت ناراحت شده و می‌خواهند این انقلاب را از دید این ملت ناکارآمد جلوه دهند لذا همیشه در پی فرصتی برای ضربه زدن و به چالش کشیدن این انقلاب هستند.

 مرادی با اشاره به برنامه‌ریزی‌های قبلی در مورد فتنه ۸۸ خاطرنشان کرد: فتنه ۸۸ از قبل برنامه‌ریزی و افرادی را از خارج و داخل کشور آموزش داده و برای براندازی این نظام برنامه‌ریزی کرده بودند ولی غافل از اینکه هنوز این ملت شهیدپرور را نشناخته و ابتدا به‌عنوان اعتراض تجمع کرده و عده‌ای را با خود همراه کردند و کم‌کم وقتی به تعداد قابل‌توجهی رسیدند شروع به خرابکاری و تخریب اماکن عمومی و جنایاتی از این قبیل کردند تا جایی که حتی مساجد را آتش زده و به عزاداران حسینی و پرچم امام حسین (ع) بی‌احترامی کردند.

 مسئول دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه ناحیه شهرستان الشتر بیان کرد: مردم دیدند که این‌ها قصد اعتراض نداشته و هدفشان براندازی نظام اسلامی بوده چراکه افرادی صرفاً قصد اعتراض دارند دیگر به اموال عمومی کار نداشته یا به مقدسات مردم مثل قرآن و مسجد و پرچم حسینی و عکس امام (ره) و مقام معظم رهبری (مدظله‌العالی) جسارت نمی‌کنند لذا صف خود را از شورشیان و فتنه‌گران جدا کرده و در ۹ دی ۸۸ حماسه تاریخی را آفریدند.

 وی با تأکید بر زنده ماندن حماسه تاریخی ۹ دی عنوان کرد: باید این حماسه تاریخی که نشان بصیرت این ملت است همیشه زنده مانده و به فراموشی سپرده نشود تا آیندگان بدانند که حیله دشمنان پایانی نداشته و بصیرت ملت ایران همیشه خنثی‌کننده این فتنه گران بوده و خواهد بود.

انتهای پیام/

ارسال نظرات