به همت نیروی زمینی سپاه و آستان قدس رضوی صورت گرفت

برنامه‌ریزی جهت تامین یک‌هزار جهیزیه به زوج‌های هرمزگانی

فرمانده قرارگاه مدینه منوره از برنامه‌ریزی‌های صورت‌گرفته جهت تامین یک‌هزار جهیزیه به زوج‌های هرمزگانی خبر داد و گفت: از این تعداد، 313 جهیزیه رونمایی شد و امید است مابقی در سال آینده محقق شود.
کد خبر: ۹۰۹۴۸۲۳
|
۰۹ دی ۱۳۹۷ - ۰۷:۲۳

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج هرمزگان، به همت نیروی زمینی سپاه پاسداران، آستان قدس رضوی و جمعی از خیرین استان هرمزگان، آئین رونمایی از ۳۱۳ جهیزیه در بوستان غدیر بندرعباس برگزار شد.

احمد سرخیلی در حاشیه این آئین،  اظهار داشت: مجموعه سپاه با مشارکت ستاد خیرین گل‌های علوی و آستان قدس رضوی، ۳۱۳ جهیزیه را آماده و به زوج‌های جوان اهدا کرد.

‎وی، افزود: این تعداد از مجموع یک‌هزار جهیزیه برنامه‌ریزی شده است و امیدواریم جهیزیه‌های باقی مانده در سال آینده به زوج‌های جوان و نیازمند، اهدا شود.

‎فرمانده قرارگاه مدینه منوره، ادامه داد: پس از برگزاری این آئین، جشن ۷۰۰ نفره‌ ویژه زوج‌های جوان در تالار شهیدآوینی برگزار خواهد شد.

‎سرخیلی، الگو سازی در جامعه را یکی از اهداف اهدای جهیزیه به زوج‌های جوان عنوان و تصریح کرد: خیرین باید بدانند که یکی از دغدغه‌های اصلی جوانان و خانواده‌هایشان، تشکیل خانواده است و ورود خیرین در این عرصه امری ضروری است.

‎وی، ادامه داد: با مشارکت‌های صورت‌گرفته، توانستیم برای هر جهیزیه، ۱۰ قلم کالا شامل چهار قلم اصلی از جمله یخچال، ماشین لباسشویی، اجاق‌گاز و فرش را تهیه و به زوج‌های جوان اهدا کنیم.

‎فرمانده قرارگاه مدینه منوره، اظهار داشت: تمام اجناس خریداری شده از تولیددات داخلی است و حمایت از تولید داخلی را بر خود وظیفه دانسته و این امر را تداوم می‌بخشیم.

‎سرخیلی، در ادامه افزود: این جهیزیه‌ها به افراد بی‌بضاعت و کمتربرخوردار در سراسر استان به ویژه در قسمت شرق هرمزگان اهدا شده است.

ارسال نظرات