مردم در انقلاب 9دی نفاق را شناختند/ 9 دی یک رفراندم مجدد برای چهل سالگی انقلاب بود

آیت الله ابوالقاسم دولابی نماینده مردم زنجان در مجلس خبرگان رهبری در مراسم سالروز حماسه نهم دی در یزد گفت: انقلاب 9 دی ماه 1388 حماسه ای بود که گستره کمی فراوانی داشت و سبب فراگیر شدن بصیریت انقلابی شد به تفسیری مردم در انقلاب 9 دی ماه نفاق را شناختند.
کد خبر: ۹۰۹۵۰۰۵
|
۰۹ دی ۱۳۹۷ - ۱۱:۲۹
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از یزد، آیت الله ابوالقاسم دولابی نماینده مردم زنجان در مجلس خبرگان رهبری در مراسم سالروز حماسه نهم دی که در پایگاه انقلاب یزد مسجد حظیره، اظهار داشت: بصیریت یعنی تیز بینی و پرهیز از ساده انگاری، قرآن کریم هم در حوزه های مختلف به بصیرت بصیرت اشاره کرده است.

وی با اشاره به آیات بصیرت در قرآن کریم که با کلمه الم تری آغاز می شوند، ادامه داد: در سوره سجد خداوند فرموده است، نمی بینید هر انچه در آسمان و زمین وجود دارد در برابر خداوند سجده می کنند؛ نگرش توحید قرآن به مسلمانان راهگشاری اقدامات آنها است.

نماینده مردم زنجان در مجلس خبرگان رهبری چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب را یکی از نشانه های بصیرت در مردم کشومان دانست و افزود: انقلاب تجلی حقیقی پیروان مکتب اهل بیت است و مکتب اهل بیت تجلی کامل ادمه اطهار می باشد.

این حافظ کل قرآن کریم از حضرت آیت الله خامنه ای (مدالظله العالی) و امام خمینی (ره) به عنوان نشانه های بروز و ظهور بصیرت الهی نام برد و تاکید کرد: امام خمینی (ره) به ما یاد داد چگونه می شود 8 سال در برابر 40 کشور به صورت مستقیم و غیر مستقیم ایستاد به گونه ای که اکنون کشور عراق بزرگراهی را به نام بنیانگذار انقلاب اسلامی نامگذاری کرده است که همان نشانه های حضور خداست.

وی ادامه داد: همچنین در زمان فعلی کشورمان وقتی عده ای خدمت مقام معظم رهبری (مدظله العالی) م یگویند ما نگران اوضاع کشور هستیم؛ ایشان با فراق خاطر عرض می کنند من اصلا نگران نیستم و مردم ایران در حال حرکت به سوی قله های پیشرفت هستند که باز این هم نشانه های حضور خدا بعد از بصیرت است.

آیت الله دولابی گفت: امروز به واسطه تلاش های دانشمندان و جوانان این مرز و بوم و با تدبیر امام امت توانسته ایم به صنعت موشک انداز نقطه ای برسیم که اگر این صنعت نبود نیم توانستیم نیروی های داعش را از بین ببریم که شاید مجبور می شدیم اکنون با داعش در مرزهای ایران بجنگیم.

وی جلوه دیگر بصیرت را سوره نساء دانست و افزود: بعضی از افراد که نه از ایمان و نه انقلابی گری بهره ای نبرده اند در انتظار دعوت طاغوت هستند و رهبر جامعه اسلامی را نمی پذیرند این از رفتارها، اطرافیانشان، سوابقشان و سبک زندگی شان مشخص می باشد آنها اعتمادشان به آمریکا و دشمنان اسلام است همین است که مردم نا شعار مرگ بر آمریکا را به قصد قربت سر می دهند.

این مقام مسئول در ادامه بیان کرد: مردم ایران اسلامی سه انقلاب را در طول این چهل سال آفریدند انقلاب سال 1357 و انقلاب 13 آبان و در نهایت انقلاب 9 دی ماه 1388 که این حماسه ی گستره کمی فراوانی داشت و دیگر اینکه بصیریت انقلابی که فراگیر شده بود به تفسیری مردم در انقلاب 9 دی ماه نفاق را شناختند.

نماینده مردم زنجان در مجلس خبرگان رهبری وویژگی های حماسه 9 دی ماه را اینگونه بشمرد: گسترگی، عمق و پیشی گفتن عوام بر خواص از ویژگی های این انقلاب بزرگ بود به تعبیری 9 دی یک رفراندم مجدد برای چهل سالگی انقلاب اسلامی بود.

وی ادامه داد: در این ایام هم که چهل سالگی انقلاب را در پیش داریم دشمنان نقش های زیادی را در ذهن دارند که البته با توکل بر خدا و توان مردم نقش هایشان نقش بر آی می شود.

این دکترای قرآن و احادیث در پایان تاکید کرد: دو خطر بزرگ امروز کشورمان را تهدید می کند یکی قاسدین امروز یعنی حاکمانی که اشرافی گری را به جای احقاق حقوق مردم در پیش گرفتند که بعضی مسئولین طراز اول کشور هم از این دست می باشند و دیگر فارقین و منافقین هستند که نمی خواهند قوه قضاییه و سپاه و نیروی های حفاظتی باشند پس مردم باید آگاهانه در برابر این خطرات برخورد کنند.
انتها ی پیام/

ارسال نظرات