فرمانده قرارگاه حمزه سیدالشهداء شمالغرب کشور:

حماسه ۹ دی شکستن خط فتنه در سال ۸۸ بود/ افرادی که با روحیه جهادی بیگانه هستند از ما نیستند

فرمانده قرارگاه حمزه سیدالشهداء شمالغرب کشور در مراسم گرامیداشت 9 دی شهرستان بیجار گفت: مردم انقلابی ایران اسلامی در 9 دی با پیروی از رزمندگان هشت سال دفاع مقدس خط فتنه سال 88 را شکستند.
کد خبر: ۹۰۹۵۰۸۸
|
۰۹ دی ۱۳۹۷ - ۱۲:۳۰
به گزارش خبرگزاری بسیج از کردستان، سردار سرتیپ محمد تقی اصانلو صبح امروز در مراسم گرامیداشت ۹ دی شهرستان بیجار که با حضور پر شور اقشار مختلف مردم در حسینیه شهر برگزار شد ضمن گرامیداشت این روز اظهار داشت: رزمندگان ما در هشت سال دفاع مقدس جان خود را سپر تیر‌های دشمن کردند تا آسیبی به مملکت ما نرسد.

وی با بیان اینکه حماسه ۹ دی روز ثبت شده در تقویم انقلاب اسلامی ایران است، افزود: مردم ما در ۹ دی سال ۸۸ با الگو گرفتن از رزمندگان دوران دفاع مقدس خط فتنه را شکستند و نگذاشتند دشمنان ما به انقلاب اسلامی گزندی برسانند.


فرمانده قرارگاه حمزه سیدالشهداء با اشاره به توطئه دشمنان در طول ۴۰ سال اخیر گفت: کودتا‌های مختلف، کشتن مردم بیگناه توسط منافقین کور دل در کوچه و بازار و به راه انداختن جنگ‌های قومیتی در چهار نقطه ایران اسلامی از دسیسه‌های دشمنان برای نابودی انقلاب اسلامی ایران بود.

اصانلو تصریح کرد: منافقین کور دل که اجیر شده ایادی استکبار در کردستان بودند روز‌های خیلی سختی برای مردم این منطقه رقم زدنند و ۵۴۰۰ شهید گلگون کفن مصداق بارز ولایتمداری این منطقه است.

وی با بیان اینکه دشمنان از توطئه‌های قومیتی نتوانستند به اهداف خود برسند، گفت: کشور عراق با پشتیبانی ۵۲ کشور جنگ تحمیلی را به مردم ایران تحمیل کردند تا از این طریق بتوانند به ما ضربه بزنند.

فرمانده قرارگاه حمزه سیدالشهداء یادآور شد: رزمندگان ما در هشت سال دفاع مقدس با حرکت در مسیر ولایت فقیه و گذشتن از جان خود نگذاشتند یک وجب از خاک ما به دست دشمنان بیفتند.


تقلب در انتخابات شعار اصلی فتنه گران بود

این مقام مسئول در قسمت دیگری از سخنان خود اعلام کرد: به راه انداختن فتنه جدیدترین دسیسه دشمنان برای مقابله با انقلاب اسلامی ایران بود که نمونه آن فتنه در سال‌های ۷۴، ۷۸ و ۸۸ بود.


سردار اصانلو با بیان اینکه فتنه سال ۸۸ چیز جدیدی نبود و موارد مشابه آن با شعار تقلب در انتخابات توسط برخی افراد سرشناس در سال‌های قبل نیز رخ داده بود، بیان داشت: حضرت امام خمینی (ره) فرمودند:: هر کس در مقابل شورای نگهبان بایستد مفسد فی الارض است.

فرمانده قرارگاه سیدالشهداء خاطر نشان کرد: به راه انداختن انقلاب مخملی و مطرح کردن شعار نقلب در انتخابات قبل از برگزاری انتخابات دسیسه دشمنان برای به خیابان کشاندن عده کمی از مردم برای وارونه نشان دادن انقلاب اسلامی ایران در سال ۸۸ بود.

سخن رهبر انقلاب دسیسه فتنه گران را خنثی کرد

سردار اصانلو با تاکید بر اینکه آمریکائی‌ها و صهیونیست از وضعیت ایثارگری و شهادت طلبی مردم ایران به ستوه آمده بودند با مطرح کردن شعار تقلب در انتخابات و اجیر کردن یک عده فریب خورده چند روزی شهر تهران را به اغتشاش کشیدند.


وی با اشاره به سخنان دشمن شکن رهبر معظم انقلاب در یک جمعه بعد از انتخابات سال ۸۸ و بیان اینکه اجازه نمی‌دهم هیچ مشکلی در انتخابات پیش بیاید و از آرای مردم صیانت می‌کنیم دسیسه فتنه گران را خنثی کرد.

به گفته فرمانده قرارگاه حمزه سیدالشهداء شمالغرب: در فتنه سال ۸۸ انتخابات وسیله‌ای برای ایجاد فتنه بود و آمریکائی‌ها و اجیر شدگان آن‌ها با راهپیمایی میلیونی و تعداد زیاد کشته شدگان برای نشان دادن سقوط انقلاب کار داشتند.

وی تصریح کرد: مردم ما به آتش کشیدن پرچم امام حسین (ع) و حمله به تکایا و عزاداران حسینی را تحمل نکردند و با حضور به موقع و با بصیرت حماسه ۹ دی سال ۸۸ را خلق کردند و تار و پود فتنه گران را بر هم ریختند.

حماسه ۹ دی دیگر در راه است

فرمانده قرارگاه حمزه سیدالشهداء در قسمت دیگری از سخنان خود با تاکید بر اینکه در ۹ دی سال ۸۸ خط فتنه شکسته شد، اعلام کرد: امروز مردم ما با حضور در صحنه با خلق حماسه ۹ دی دیگری می‌توانتد خط مشکلات اقتصادی کشور را بشکنند و نگذارند اقتصاد ما در دست چند نفر که جیره خوار دشمنان هستند بیفتد.


وی تصریح کرد: برخی مسئولان دم از تحریم می‌زنند و مثل اینکه نمی‌دانند ملت ایران از تاریخ ۱۸ فروردین سال ۵۹ تحریم است و با تمامی سختی‌ها مبارزه کرده است.

اصانلو بیان داشت: نمایندگان مجلس نماینده کارخانه دار و فلان تولید کننده نیستند بلکه نماینده آحاد مردم هستند و باید برای رفع مشکلات اقتصادی با روحیه جهادی تلاش کنند.

وی با تاکید بر اینکه ۹ دی تمام نشده است و برخی مسئولان و نمایندگان باید فلسفه ۹ دی را بفهمند، گفت: رزمندگان ما کیلومتر‌ها جلوتر در همسایگی رژیم صهیونیستی با اسرائیل جنگیدن تا امنیت ملت ایران به خطر نیفتند و مسئولان و نمایندگان در قبال مردم و مملکت مسئول هستند.

سردار اصانلو خاطر نشان کرد: مسئولانی که با روحیه جهادی بیگانه هستند از ما نیستند و باید تکلیف خودشان را با ملت مشخص کنند.

انقلابی بودن یعنی قدر مردم را دانستند و برای مردم کار کردن


این مسئول در ادامه سخنان خود گفت: برخی از مسئولان دم از انقلابی بودن می‌زنند و دائم در حال نق زدن هم هستند که کشور تحریم است، این مسئولان بدانند کسی که می‌گوید انقلابی هستم باید معنای استقلال، آزادی جمهوری اسلامی و ولایت فقیه را به تمام معنا قبول داشته باشد.

فرمانده قرارگاه حمزه سیدالشهداء شمالغرب کشور اعلام کرد: باید حماسه ۹ دی ادامه پیدا کند و مردم در صحنه باشند و مسئولان با روحیه جهادی برای ملت کار کنند، زیرا اگر مردم در صحنه نباشند بلائی سرمان می‌آید که دشمنان می‌خواهند.


انتهای پیام/7727
ارسال نظرات