حجت الاسلام خلیل نژاد /

ملت در روز 9دی از اسلامیت وجمهوریت نظام دفاع کردند/ پیام حماسه9دی حل مشکلات اقتصادی ملت قدردان ایران اسلامی است

حجت الاسلام محمد تقی خلیل نژاد مسئول نمایندگی ولی فقیه در این ناحیه، نهم دی را روز بصیرت ومیثاق با ولایت در تاریخ نظام دینی ایران دانست و گفت : در روز نهم دی مردم با حضور در صحنه از اسلامیت و جمهوریت این نظام دفاع کردند .
کد خبر: ۹۰۹۵۶۱۷
|
۱۰ دی ۱۳۹۷ - ۱۱:۲۴

به گزارش خبرگزاری بسیج مازندران به نقل از روابط عمومی سپاه قائم شهر ، حجت الاسلام محمد تقی خلیل نژاد مسئول نمایندگی ولی فقیه در این ناحیه، نهم دی را روز بصیرت ومیثاق با ولایت در تاریخ نظام دینی ایران دانست و گفت : در روز نهم دی مردم با حضور در صحنه از اسلامیت و جمهوریت این نظام دفاع کردند .
خلیل نژاد افزود : ملت ایران با حضور خود در صحنه هم فتنه ای که ایجاد شده بود را خنثی نموده و هم از رای خود به نظام جمهوری اسلامی دفاع نموده و پاسخ محکمی به دشمنان و بیگانگان داخلی و خارجی دادند .
مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه قائم شهر با اشاره به اینکه مردم شهیدپرور ایران اسلامی هرجایی که تهدیدی برای نظام بوجود بیاید با مقاومت قاطعانه از منافع ملی و جمهوریت و اسلامیت نظام دفاع می کنند ، افزود : مسئولان در برابر این مردم قدردان که جانانه به دفاع و حمایت از نظام برخاستند وظیفه ی مهمی دارند و آن وظیفه این است که از حقوق مردم به طور جدی و صحیح پاسداری کنند و اهتمام جدی به حل مشکلات مخصوصا مشکلات اقتصادی داشته باشند .
این مسئول در ادامه تاکید کرد : فتنه ی سال 88 از رویداد های مهم تاریخ جمهوری اسلامی است که موجب شد توجه به ارزش های انقلاب اسلامی بار دیگر به صحنه بیاید و حماسه ی 9 دی را خلق کند .
محمدتقی خلیل نژاد عنوان کرد : در شرایط امروزی که نظام ما با انواع تهدید ها و مشکلات مواجه است ، حماسه ی 9 دی می تواند الگوی مناسبی در بخش های مختلف کشور برای عبور از مشکلات و خنثی نمودن دشمنی معاندانی باشد که برای چالش قرار دادن مسیر پیشرفت نظام اسلامی هرروز نقشه می کشند و اقدام به طراحی عملیات خصمانه می کنند .
وی در پایان خاطرنشان کرد : سالروز حماسه 9 دی که پیام رسان تجلی بصیرت و تجدید میثاق با ولایت است ، بهترین زمان برای مرور بصیرت و بازخوانی آن می باشد .

ارسال نظرات
پر بیننده ها