سازمان بسیج طلاب و روحانیون یزد در میبد:

تقلب در انتخابات شعاری از پیش تعیین شده و عامل فتنه ۸۸ بود

سازمان بسیج طلاب و روحانیون یزد گفت: تقلب در انتخابات شعاری از پیش تعیین شده بود که قبل از انتخابات ۸۸ و بعد از آن صیانت ار آرای مردم را به زیر سوال برد.
کد خبر: ۹۰۹۵۶۶۷
|
۱۰ دی ۱۳۹۷ - ۱۲:۴۴
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از میبد؛ "حجه الاسلام مجتبی داوودی" مسئول سازمان بسیج طلاب و روحانیون یزد درنشست بصیرتی که در حوزه علمیه سطح سطح ۳ خواهران میبد با حضور خواهران بسیجی میبد برگزار شد، اظهار داشت :دادن این شعار فتنه‌ای بود که به دنبال ارتباط با دشمان در خارج از کشور و در سایه حمایت مالی آن‌ها شروع شد که با حضور حماسه ساز مردم در ۹ دی ۸۸ به خاموشی گرائید.
وی افزود: عده‌ای با نداشتن بصیرت آنچه درخصوص تقلب در انتخابات گفته شد، باور کردند و به خیابان‌ها آمدند و با هدف پس گرفتن رای آسیب‌ها و خسارت‌هایی را وارد نموده، خواستند انتخابات را باطل کنند، اما مردم پشت سر رهبری ایستاده و فتنه ایجاد شده را خاموش کردند.
مسئول سازمان بسیج طلاب و روحانیون یزد تصریح کرد: به این اعتراضات انقلاب رنگین گفته می‌شود، چون این اعتراضات با ریشه داشتن در خارج از کشوربا استفاده از رنگی خاص که نماد اعتراض است و در اعتراضات سال ۸۸ رنگ سبز که رنگی مقدس برای ما است را انتخاب کردند، و با حمایت از پشتیبانی دشمنان خارجی و ملاقات با آن‌ها انجام شد.
داوودی در ادامه یادآور شد که قتنه ظاهری مشابه با حق و ناشناخته دارد که با نداشتن بصیرت نسبت به آن باعث می‌شوند افراد قادر به تشخیص آن از حق نباشند.
وی خاطرنشان کرد: فتنه‌ها تمام شدنی نیست، فتنه‌های دیگری هم به دنبال تحریم‌ها و گرانی‌های موجود با هدف براندازی نظام انقلاب اسلامی ظاهری عوام فریبانه و درقالب‌هایی جدید با استفاده از فضا‌های مجازی و تکنولوژی روز و ناکارآمد جلوه دادن نظام انقلاب اسلامی در پیش رو است که باید با بالا بردن بصیرت از طریق مطالعه کردن با آن‌ها مقابله کرد.
مسئول سازمان بسیج طلاب و روحانیون یزد با اشاره به معرفی دست آور‌های انقلاب به بچه‌ها افزود: لازم است با بالا بردن بصیرت ایمان و اعتقاد خود را به فرزندان منتقل کرده در کامل کردن ایمان بچه‌های خود سعی کنیم.
نشست بصیرتی به همت حوزه مقاومت خدیجه الکبری میبد و حوزه علمیه سطح سطح ۳ خواهران این شهرستان برگزار شد.
انتهای پیام/ د
ارسال نظرات