«سعید جلیلی» با نماینده ولی‌فقیه در لرستان دیدار کرد

«سعید جلیلی» با نماینده ولی‌فقیه در لرستان و امام جمعه خرم‌آباد دیدار کرد.
کد خبر: ۹۰۹۵۷۴۶
|
۱۰ دی ۱۳۹۷ - ۱۴:۳۵

به گزارش خبرگزاری بسیج از لرستان، «سعید جلیلی» نماینده مقام معظم رهبری در شورای عالی امنیت ملی با نماینده ولی‌فقیه در لرستان و امام جمعه خرم آباد دیدار کرد.

در این دیدار آیت الله سید احمد میرعمادی نماینده ولی فقیه در لرستان و امام جمعه خرم آباد در سخنانی با اشاره به فتنه سال ۸۸، اظهار داشت: فتنه گران بدتر از داعش هستند.

وی با اشاره به اقدامات صورت گرفته از سوی فتنه گران در سال ۸۸، عنوان کرد: آنها در آن زمان در تهران بسیجی را آتش می زدند و دست می زدند.

نماینده ولی فقیه در لرستان و امام جمعه خرم آباد با اشاره به حماسه ۹ دی، تصریح کرد: مردم ایران اسلامی همواره در دفاع از آرمان های انقلاب، نظام و اسلام در صحنه هستند.

آیت الله میرعمادی با تاکید بر اینکه مردم اصل رهبری و ولایت فقیه را دوست دارند، افزود: باید تلاش شود که این امر در کشور حفظ شود.

وی در ادامه با اشاره به موفقیت ایران اسلامی طی ۴۰ سال گذشته از پیروزی انقلاب، بیان داشت: ما در این ۴۰ سال موفقیت های زیادی در حوزه های مختلف داشته ایم و این امر به برکت انقلاب است.

نماینده ولی فقیه در لرستان و امام جمعه خرم آباد با اشاره به اعتراف دشمنان در رابطه با پیشرفت های ایران و قرار گیری ایران در رتبه ۱۰ دنیا در زمینه پیشرفت های علمی، گفت: همه این پیشرفت ها در ۴۰ سال بعد از پیروزی انقلاب به دست آمده است.

در پایان این دیدار، کتب «تفسیر عماد»، آسوه حسنه» و ... نوشته آیت الله میرعمادی به «سعید جلیلی» نماینده مقام معظم رهبری در شورای امنیت ملی اهدا شد.

ارسال نظرات