مسئول سازمان بسیج جامعه پزشکی لرستان :

تیم‌ درمانی پزشکی به منطقه عشایرنشین شهرستان الیگودرز اعزام شد

مسئول سازمان بسیج جامعه پزشکی لرستان گفت: تیم‌ درمانی بسیج جامعه پزشکی لرستان به وسیله یک فروند بالگرد به منطقه عشایرنشین شهرستان الیگودرز اعزام شد.
کد خبر: ۹۰۹۶۲۵۹
|
۱۱ دی ۱۳۹۷ - ۲۰:۴۳

سرهنگ دوم عبدالوحید ملک آرا در گفت‌وگو با خبرگزاری بسیج از لرستاناظهار داشت: با همکاری کانون بسیج جامعه پزشکی الیگودرز، شبکه بهداشت، جمعیت هلال احمر و فرمانداری شهرستان الیگودرز تیم پزشکی به وسیله یک فروند بالگرد به منطقه فاقد دسترسی از توابع بخش بشارت شهرستان الیگودرز اعزام شد.

 

وی افزود: این تیم پزشکی شامل پزشک، ماما، پرستار، کار‌شناس مبارزه با بیماری‌ها، بهداشت خانواده و کارشناس بهداشتی، دارو یار با وسایل و تجهیزات پزشکی موردنیاز، به مدت یک روز برای ارائه خدمات بهتر به مردم این منطقه اعزام شدند.

 

مسئول سازمان بسیج جامعه پزشکی لرستان با اشاره به ارائه خدمات پزشکی در این اعزام تصریح کرد: خدماتی از جمله ویزیت، توزیع دارو  و خدمات دندانپزشکی به صورت رایگان به اهالی منطقه ارائه شد.

 

وی بابیان اینکه تیم مامایی نیز برای مراقبت از زنان باردار در این منطقه ارائه خدمت کردند گفت: برای بیش از 150 نفر به صورت مستقیم خدمات رایگان ارائه شد.

 

ملک آرا خاطرنشان کرد: در این اعزام دو بیمار که نیاز به خدمات تخصصی داشتند با هماهنگی‌های صورت گرفته توسط بالگرد به بیمارستان شهید ولیان انتقال یافتند.

 

ارسال نظرات
آخرین اخبار