زندگی‌نامه شهدای نهضت سوادآموزی لرستان گردآوری شد

معاون سوادآموزی آموزش و پرورش لرستان از گردآوری زندگی‌نامه سیزده شهید سوادآموزی لرستان خبر داد و گفت: تمثال مبارک این شهدا با استفاده از ظرفیت هنرمندان و با بهره‌گیری از سیاه‌قلم تهیه شده است.
کد خبر: ۹۰۹۶۲۶۵
|
۱۱ دی ۱۳۹۷ - ۲۱:۵۵

به گزارش خبرگزاری بسیج از لرستان، هاشم دالوند، معاون سوادآموزی اداره‌کل آموزش و پرورش لرستان، سه‌شنبه، یازدهم دی در نشست هماهنگی برگزاری یادواره شهدای سوادآموزی لرستان، اظهار کرد: در راستای معرفی هر چه بیشتر شهدای نهضت سوادآموزی لرستان، زندگی‌نامه این شهدا در قالب یک مجموعه تهیه شده که در روز برگزاری یادواره توزیع خواهد شد.


وی با بیان این‌که در این محموعه خلاصه زندگی‌نامه شهدای نهضت سوادآموزی لرستان گرد‌آوری شده است، تصریح کرد: یادواره شهدای نهضت سوادآموزی لرستان برای اولین‌بار در لرستان برگزار می‌شود‌.


دالوند به پیام مسئولان ارشد استان به برگزاری یادواره شهدای سوادآموزی لرستان اشاره کرد و گفت: تمثال مبارک شهدای نهضت سوادآموزی لرستان با بهره‌گیری از ظرفیت هنرمندان و با همکاری کانون ادب به‌صورت سیاه‌قلم تهیه شده است.


معاون سوادآموزی اداره‌کل آموزش و پرورش لرستان به حضور مسئولان ارشد وزارت آموزش و پرورش در این یادواره اشاره کرد و با ذکر این مطلب که این یادواره روز ۲۰ دی‌ماه سال‌جاری برگزار می‌شود، یادآور شد: نمایشگاه عکاسی دفاع مقدس نیز در حاشیه یادواره برپا خواهد شد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات