۶۸ درصد از روستاییان لرستان از تسهیلات مسکن بهره‌مند شده‌اند

مدیرکل بنیاد مسکن لرستان با اشاره به اینکه 68درصد از روستاییان لرستان از تسهیلات مسکن بهره‌مند شده‌اند، افزود: به‌ازای هر خانه روستایی 25میلیون تومان تسهیلات با سود 4درصد از بانک‌های ملی، صادرات و ملت پرداخت می‌شود.
کد خبر: ۹۰۹۶۷۴۹
|
۱۲ دی ۱۳۹۷ - ۲۰:۰۵

به گزارش خبرگزاری بسیج از لرستان، مسعود رضایی  امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: استان لرستان دارای 173هزار و 735خانوار روستایی است که در 153هزار واحد روستایی استقرار دارند، هم‌چنین حدود 20هزار خانوار در یک واحد مستقر هستند و از این تعداد  104 هزار و694 واحد تسهیلات مسکن روستایی را دریافت کردند.

وی با اشاره به اینکه 68درصد از روستاییان لرستان از تسهیلات مسکن بهره‌مند شده‌اند، افزود: به‌ازای هر خانه روستایی 25میلیون تومان تسهیلات با سود 4درصد از بانک‌های ملی، صادرات و ملت پرداخت می‌شود.

مدیرکل بنیاد مسکن لرستان با بیان اینکه طرح هادی برای روستاهای بالای 20خانوار است، اما بنیاد مسکن برای روستاهایی هم که طرح هادی ندارند به‌شرط قرارگرفتن در محدوده روستا تسهیلات پرداخت می‌کند، عنوان کرد: با تأمین اعتبار در کشور آماده پرداخت تسهیلات به روستاییان برای بازسازی خانه‌هایشان هستیم، اگر زمین در محدود طرح هادی روستا و جزء روستا تسهیلات را پرداخت می‌کنیم.

انتهای پیام/ ز

ارسال نظرات
آخرین اخبار