محور الیگودرز به شول‌آباد مسدود شد

مدیرکل مدیریت بحران لرستان از مسدودشدن محور الیگودرز به شول‌آباد به دلیل بارش برف سنگین خبر داد و افزود: در حال حاضر نیروهای راهداری در حال بازکردن مسیر مذکور هستند.
کد خبر: ۹۰۹۶۹۶۴
|
۱۳ دی ۱۳۹۷ - ۱۳:۱۵

غلامرضآ آقامیرزایی در گفت‌وگو با خبرگزاری بسیج از لرستان، با اشاره به بارش باران و برف در سراسر لرستان اظهار کرد: هم‌اکنون بارندگی و بارش برف را در اغلب مناطق کوهستانی استان شاهد هستیم، در محور بروجرد به سمت استان مرکزی، «گشول» در حد فاصل نورآباد به کرمانشاه، «گاماسیاب»، الیگودرز به سمت اصفهان و خرم‌آباد به سمت بروجرد بارش برف را داریم.

مدیرکل مدیریت بحران لرستان از مسدود شدن محور الیگودرز به شول‌آباد به دلیل بارش برف سنگین خبر و ادامه داد: در حال حاضر نیروهای راهداری در حال باز کردن این مسیر هستند و کسانی که قصد سفر به شول‌آباد را دارند، می‌توانند از مسیر جایگزین خرم‌آباد- سپیددشت- شول آباد استفاده کنند.

وی با بیان اینکه دیگر جاده‌های اصلی و روستایی لرستان باز هستند، افزود: با این وجود همه  محورهای مواصلاتی استان لغزنده است، بنابراین از رانندگان درخواست می‌شود ضمن توجه به هشدارهای پلیس راه، از تجهیزات زمستانی و به ویژه زنجیرچرخ برای تردد استفاده کنند.

مدیرکل مدیریت بحران لرستان از استقرار نیروهای امداد و نجات در سطح جاده‌های مواصلاتی استان و آمادگی آن‌ها در صورت بروز هر گونه خطر و حادثه احتمالی خبر داد.

آقامیرزایی تصریح کرد: بر اساس اخطاریه هواشناسی بارش باران و برف تا عصر امروز ادامه داشته و شاهد بروز هوای سرد در روزهای پیش‌رو خواهیم بود.

انتهای پیام

ارسال نظرات