خرم‌آباد ظرفیت تبدیل‌شدن به یک شهر گردشگری را دارد

معاون وزیر کشور گفت: شهرستان خرم‌آباد ظرفیت تبدیل‌شدن به یک شهر گردشگری را در بخش‌های مختلف دارد؛ این شهرستان در آینده نزدیک با توجه به زیرساخت‌هایی که در حال ایجادشدن است به یک قطب گردشگری تبدیل می‌شود.
کد خبر: ۹۰۹۷۰۷۲
|
۱۴ دی ۱۳۹۷ - ۱۵:۲۶

به گزارش خبرگزاری بسیج از لرستان، مهدی جمالی‌نژاد در همایش پیاده‌روی هفته ایمنی و زلزله که در خرم‌آباد برگزار شد، اظهار داشت: شهرستان خرم‌آباد ظرفیت تبدیل‌شدن به یک شهر گردشگری را در بخش‌های مختلف دارد؛ این شهرستان در آینده نزدیک با توجه به زیرساخت‌هایی که در حال ایجادشدن است به یک قطب گردشگری تبدیل می‌شود.

 وی با اشاره به اینکه مهمان‌نوازی مردم لرستان زبانزد عام و خاص است افزود: لرستان یک استان چهارفصل و زیباست که می‌توان از ظرفیت‌های طبیعی، خدادادی و تاریخی آن به‌خوبی استفاده کرد.

 معاون وزیر کشور و رئیس سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌های کشور روز گذشته به استان لرستان سفر کرد، او در این سفر دو روزه در همایش شهرداران استان که با حضور استاندار لرستان، معاون عمرانی و جمعی از مسئولان و شهرداران سراسر استان لرستان در استانداری برگزار شد، شرکت و امروز نیز از پروژه‌های عمرانی شهرستان خرم‌آباد شامل پارک شاپوری، برج‌های دوقلو، زیرگذر بهارستان و چندین پروژه دیگر بازدید کرد.

 انتهای پیام/

ارسال نظرات