50 دستگاه سرویس بهداشتی در نقاط عشایری خاش توزیع شد

در گرامی داشت هفته بصیرت و میثاق امت با ولایت و به همت سپاه و بسیج عشایری استان سیستان و بلوچستان پنجاه دستگاه سرویس بهداشتی سیار میان عشایر خاش توزیع شد.
کد خبر: ۹۰۹۷۲۶۹
|
۱۷ دی ۱۳۹۷ - ۱۱:۴۱

 سرهنگ پاسدار مهدی جهانزاده رئیس بسیج عشایری سپاه سلمان سیستان و بلوچستان گفت: از نیمه دوم امسال کار توزیع افزون بر ۲۰۰ دستگاه سرویس بهداشتی سیار میان عشایر استان آغاز شده که برای انجام این کار افزون بر ۶۰۰ میلیون ریال هزینه شده است.
سرهنگ پاسدار مهدی جهانزاده در سفر به شهرستان خاش و در حاشیه بازدید از مناطق محروم و عشایری ایرندگان خاش بیان کرد: کار توزیع یکصد مشک ذخیره آب نیز در این مدت انجام شده و برنامه ساخت آبخوری دام و آغول و نمازخانه موقت در نقاط عشایری استان را در دستور کار داریم.
وی اظهار داشت: هدف از اجرای این طرح محرومیت زدایی، مردم داری و مردم یاری است و خوشحالیم در هفته بصیرت توانسته ایم به بخش بزرگی از مردم محروم در مناطق عشایری استان امید و نشاط را هدیه کنیم.
سرهنگ جهانزاده از تلاش‌ها و پیگیری‌های فرماندهی سپاه و همکاران وی در شهرستان خاش در جهت رفع مشکلات اقشار محروم و نیازمند قدردانی کرد.
سرهنگ شهرکی جانشین فرماندهی سپاه شهرستان خاش هم از تلاش‌های ارزشمند سپاه و بسیج عشایر استان در جهت تامین بخشی از نیاز‌های عشایر قدردانی نمود و افزود: با تلاش و همت مسئولان دلسوز در نظام اسلامی و همت دولتمردان خدمات خوبی در حوزه‌های تامین آب و برق مردم انجام شده است.
وی اظهار داشت: با حضور رئیس بسیج عشایری سپاه استان و همکاران ما در سپاه شهرستان خاش در مناطق عشایری شندک و عالی مرادی ایرندگان و حوزه دشت آبخوان شماری دستگاه سرویس بهداشتی سیار و مشک ذخیره آب و لوازم التحریر میان مردم نیازمند توزیع گردید و در آینده نیز این کار‌ها ادامه خواهد داشت.
ارسال نظرات