خبرهای داغ:
فرمانده سپاه قمربنی هاشم علیه السلام:

سپاه پاسداران انقلاب اسلامی یک دُرّ گرانبهاست

سردار علی محمد اکبری گفت: سپاه به خاطر پاسداری خالصانه از انقلاب و دستاوردهای ارزشمند آن، مورد هجوم همه جانبه دشمنان قرار گرفته است.
کد خبر: ۹۰۹۷۳۰۰
|
۱۵ دی ۱۳۹۷ - ۱۱:۴۷

به گزارش خبرگزاری بسیج از استان چهارمحال و بختیاری؛ همایش تجلیل از خانواده های رزمندگان تیپ 44 قمربنی هاشم علیه السلام در حسینیه امام خمینی(ره) این یگان برگزار شد.

فرمانده سپاه قمربنی هاشم علیه السلام در این مراسم، ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای انقلاب اسلامی، شهدای دوران دفاع مقدس و شهدای مدافع حرم، با اشاره به رشادت ها و دلاورمردی های رزمندگان تیپ44 در مناطق ماموریتی شمال غرب و جنوب غرب، مهمترین عامل موفقیت و زبانزد شدن رزمندگان این تیپ را در وهله اول اعتقاد و اعتماد به خداوند و توکل و همت بالای آنها  و حمایت بی دریغ و رشادت و سعه صدر خانواده محترم این کارکنان دانست.

سردار سرتیپ دوم پاسدار علی محمد اکبری در ادامه با اشاره به فرارسیدن 40سالگی پیروزی انقلاب، دستاوردهای مختلف نظام مقدس جمهوری اسلامی در عرصه های دفاعی، امنیتی، اقتصادی، اجتماعی و سیاسی را  برشمرد و افزود: علی رغم توطئه های دشمنان انقلاب، تمام تلاش مسئولان نظام خدمت رسانی به مردم شریف ایران اسلامی می باشد.

سردار اکبری در ادامه، از نقش مثال زدنی خانواده های رزمندگان تیپ 44 قمربنی هاشم علیه السلام در پشتیبانی و ایجاد ثبات روحی و معنوی کارکنان در ماموریت های مختلف رزمی و دفاعی در طول هشت سال دفاع مقدس و در ادامه آن ایجاد امنیت پایدار در منطقه شمال غرب و بخصوص مرز کردستان و در سه سال گذشته در منطقه جنوب غرب تجلیل کرد.

وی افزود: اگر نبود حمایت بی دریغ و ایثار گونه خانواده محترم کارکنان، بسا این مهم و این ماموریت های سخت و طاقت فرسا به این خوبی و سربلندی انجام نمی گرفت.

سردار اکبری گفت: حضور همزمان کارکنان در منطقه ماموریتی، جوابگویی در عقبه، حضور در رزمایش ها و  تمرین های تاکتیکی و فراخوانی ها و اردوهای صحرایی نه تنها موجب نشد که این عزیزان خللی در ماموریت کاری خود پیش بیاورند، بلکه با روحیه و توانایی و آمادگی بیش از پیش در این زمینه ها وارد شده اند، که این نشان از حمایت و همراه بودن خانواده این کارکنان می باشد.

فرمانده سپاه قمربنی هاشم علیه السلام در ادامه با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری امام خامنه ای (مدظله العالی)، راهبردهای دشمن با هدف براندازی نظام مقدس جمهوری اسلامی را تشریح کرد.

سردار اکبری افزود: در راهبردهای کوتاه مدت و میان مدت که همان مسائل امنیتی و دفاعی و مسائل اقتصادی و ایجاد نارضایتی بود، دشمن هیچ موفقیتی نداشت، هرچند معیشت مردم در برهه ای از زمان دچار مخاطره شد، ولی راهبرد بلند مدت دشمن که امروزه با وجود دوراهبرد دیگر بیشتر عیان است همان ایجاد تزلزل در ارکان انقلاب و نیروهای حزب الهی می باشد.

وی، خطر نفوذ و دستبرد فکری و ذهنی به نیروهای انقلاب از سوی دشمن را گوشزد کرد و از سپاه پاسداران انقلاب اسلامی بعنوان یک دُرّ گرانبها نام برد، که به خاطر پاسداری خالصانه از انقلاب و دستاوردهای ارزشمند آن، مورد هجوم همه جانبه دشمنان انقلاب اسلامی قرار گرفته است.

این یادگار دفاع مقدس، تصریح کرد: حفظ کرامت پاسداری و شئون پاسداری از مهم ترین رسالت های پاسداران انقلاب اسلامی به شمار می رود و تاکنون نیز همین گونه بوده است.

در پایان این همایش با حضور سردار اکبری از خانواده سردار شهید عزت الله سلیمانی و مرحوم محمد مولوی، به همراه  12نفر از برگزیدگان خانواده کارکنان تیپ با اهدای لوح سپاس تجلیل شد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار