معاون پرورشی و فرهنگی آموزش‌وپرورش لرستان:

آخرین مهلت شرکت دانش‌آموزان در طرح «انقلاب ماندگار» ۱۲ بهمن است

معاون پرورشی و فرهنگی آموزش‌وپرورش لرستان گفت: اجرای طرح «انقلاب ماندگار» ویژه دانش‌آموزان لرستانی در قالب دل‌نوشته، طراحی، نقاشی، خوشنویسی، شعر و ... می‌توانند آثار خود را حداکثر تا دوازدهم بهمن‌ماه سال‌جاری به مربیان و معاونین پرورشی مدارس تحویل دهند.
کد خبر: ۹۰۹۷۳۶۲
|
۱۵ دی ۱۳۹۷ - ۱۴:۰۴

اسدالله عباس زاده در گفت‌وگو خبرگزاری بسیج از لرستان، در رابطه با اجرای طرح «انقلاب ماندگار» ویژه دانش‌آموزان در لرستان، گفت: دانش‌آموزان در قالب دل نوشته، طراحی، نقاشی، خوشنویسی، شعر و ... می‌توانند آثار خود را حداکثر تا دوازدهم بهمن‌ماه سال جاری به مربیان و معاونین پرورشی مدارس استان تحویل دهند.
وی بابیان اینکه در این طرح در هر رشته ۱۲ نفر به‌عنوان نفرات اول تا سوم انتخاب خواهند شد افزود: هر کدام به ترتیب پنج میلیون، دو میلیون و ۵۰۰ هزار و یک‌میلیون و پانصد هزار ریال دیه دریافت خواهند کرد.

عباس زاده بیان کرد: به چهار نفر بعدی هم مبلغ یک‌میلیون ریال اختصاص پیدا خواهد کرد و به ۲۰۰ نفر دیگر جوایز نفیسی اهدا خواهد شد کما اینکه آثار برگزیده در ایام دهه مبارک فجر اعلام خواهند شد.

معاون پرورشی و فرهنگی آموزش‌وپرورش لرستان همچنین از برگزاری جشنواره «موفقیت» در استان خبرداد و افزود: پس از تشکیل کمیته علمی جشنواره و مشخص شدن شاخص‌ها سهمیه‌ای برای مناطق و شهرستان‌ها در نظر گرفته‌شده و ابلاغ خواهد شد.

انتهای پیام

 

ارسال نظرات