خبرهای داغ:
معاون امور بازرگانی و توسعه تجارت سازمان صنعت معدن و تجارت آذربایجان شرقی:

سیزدهمین المپیاد ملی فرش در تبریز برگزار می شود

معاون امور بازرگانی و توسعه تجارت سازمان صنعت معدن و تجارت آذربایجان شرقی گفت: سیزدهمین دوره المپیاد ملی فرش دستباف روزهای ششم تا نهم اسفند سال جاری در تبریز برگزار می شود.
کد خبر: ۹۰۹۷۴۴۹
|
۱۵ دی ۱۳۹۷ - ۱۹:۱۴

به گزارش خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی،  غلامعلی راستی در گفتگو با خبرنگاران افزود: این المپیاد با همکاری مرکز ملی فرش ایران، دانشگاه هنر اسلامی تبریز و سازمان صنعت معدن و تجارت استان با حضور اساتید، هنرجویان و دانشجویان رشته فرش از دانشگاه های سراسر کشور به مدت 3 روز برگزار می شود.
وی اظهار داشت: هنرجویان در 3 رشته طراحی، بافت و مواد اولیه و رنگرزی و دانشجویان نیز در 4 رشته طراحی، بافت، مواد اولیه و رنگرزی و مرمت در این المپیاد شرکت می کنند.
معاون امور بازرگانی و توسعه تجارت سازمان صنعت معدن و تجارت آذربایجان شرقی، ایجاد انگیزه به منظور تحصیل علوم و افزایش مهارت هنرجویان و دانشجویان رشته فرش، ارزیابی توان علمی هنرجویان و دانشجویان، شناسایی هنرجویان مستعد در سطح ملی و آشنایی بیشتر جامعه با فرش دستبافت را از عمده اهداف برگزاری این المپیاد اعلام کرد.
راستی ادامه داد: این رویداد علمی و فرهنگی در بین 200 نفر از راه یافتگان مرحله کشوری و با حضور داوران مجرب و منتخب برگزار و از نفرات برتر هر بخش با اهدای جوایز قدردانی می شود.

ارسال نظرات
پر بیننده ها