پیشرفت ورزش قایقرانی در لرستان خارق‌العاده است

مدیرکل ورزش و جوانان لرستان از انتخاب ریاست جدید فدراسیون قایقرانی تا پایان امسال خبر داد.
کد خبر: ۹۰۹۷۴۷۶
|
۱۵ دی ۱۳۹۷ - ۲۱:۵۸

به گزارش خبرگزاری بسیج از لرستان، علی‌یاور عزیزپور امروز در مجمع انتخابات هیأت قایقرانی لرستان اظهار کرد: رشته ورزشی قایقرانی استان آن هم با وجود کمبود امکانات پیشرفت خارق‌العاده‌ای داشته است.

وی بیان کرد: اگر چه لرستان همچون شهرهای شمالی کشور به آب‌های آزاد وصل نبوده و زیرساخت‌های مطرحی در خصوص ورزش قایقرانی ندارد، اما شرایط به‌گونه‌ای رقم خورده که همواره در همه سطوح ورزشکار دعوتی به تیم ملی را داشته‌ایم.

مدیرکل ورزش و جوانان لرستان خاطرنشان کرد: لرستان ظرفیت خوبی در حوزه قایقرانی دارد، چرا که فیزیک ورزشکاران و همچنین غیرت آنان سرآمد دیگر ورزشکاران قایقرانی کشور است.

عزیزپور ادامه داد: امروز سه تن از افراد توانمند لرستان کاندید ریاست هیأت قایقرانی استان شدند که در نهایت «سیاوش سپهوند» سکاندار این هیأت شد.

وی عنوان کرد: عملکرد هیأت قایقرانی لرستان به‌نحوی بوده که به رقبای دارای امکانات طعنه زده و گوی سبقت را از آنان ربوده است، با این وجود امیدواریم با برنامه‌ریزی‌های جدید شاهد گسترش این ورزش در همه شهرستان‌های استان باشیم.

مدیرکل ورزش و جوانان لرستان دریاچه کیو خرم‌آباد را ظرفیت خوبی برای تمرینات ورزشکاران قایقران دانست و تاکید کرد: این دریاچه در کنار رودخانه‌های خروشان استان پتانسیل خوبی برای توسعه ورزش قایقرانی محسوب می‌شود.

عزیزپور در خصوص دلایل حضور نیافتن مسؤولان فدراسیون قایقرانی در جلسه امروز اظهار کرد: هم اکنون دوره ریاست رئیس پیشین به اتمام رسیده و این فدراسیون با سرپرستی اداره می شود، البته قرار است تا پایان امسال رییس جدید انتخاب شود.

انتهای پیام

ارسال نظرات