هفت کهگیلویه و بویراحمدی در لیست ۲۴ نفره متهمان مالی کشور

هفت کهگیلویه و بویراحمدی در لیست ۲۴ نفرۀ متهمان مالی اعلام شده از سوی قوه قضائیه حضور دارند.
کد خبر: ۹۰۹۷۹۳۷
|
۱۷ دی ۱۳۹۷ - ۰۹:۱۹
سخنگوی قوه قضائیه در یکصدو سی و پنجمین نشست خبری خود اسامی ۲۴ تن از افرادی که به اتهام مالی محاکمه شده اند را اعلام کرد.
محسنی اژه‌ای گفت: حکم این افراد از نشست خبری قبلی تا امروز قطعی شده است.
وی اسامی این افراد و حکم صادره در باره آن‌ها را به این شرح اعلام کرد:
۱- حمید رضا جان قربان فرزند علمدار، پزشک به اتهام اخلال در نظام اقتصادی کشور به ۲۰ سال حبس و ۱۲۰۰ میلیارد ریال جزای نقدی در دادگاه ویژه اصفهان محکوم شد.
۲- آزاده سجادی فرزند یحیی، پز شک به اتهام اخلال در نظام اقتصادی و همسر حمید رضا جان قربان به ۱۰ سال حبس در دادگاه ویژه اصفهان محکوم شد.
۳- شاپور هیبتی فرزند حجت الله سردفتر دفترخانه شیراز به جرم استفاده از سند مجعول به ۱۰ سال حبس و همچنین به جرم فروش مال غیر به ۴ سال حبس محکوم شد.
۴- امیر سجادیان فرزند عسکر به جرم جعل سند رسمی در شیراز به ۳ سال حبس و به جرم استفاده از سند مجعول به ۷ سال حبس محکوم شد.
۵- محمد جواد خسروی فزند اسدالله به جرم جعل سند رسمی در شیراز به ۳ سال حبس و به جرم استفاده از سند مجعول و فروش مال غیر به ۷ سال حبس و به رد مال به مبلغ ۳ میلیارد و ۸۷۰ میلیون ریال محکوم شد.
۶- محمد کاظم احمد زاده فرزند محمدجعفر به جرم جعل سند رسمی در شیراز به ۳ سال حبس و استفاده از سند مجعول به ۷ سال حبس محکوم شد.
۷- هیبت الله علوی خواه فرزند لطف الله به جرم جعل سند رسمی در شیراز به ۳ سال حبس محکوم شد.
۸- بهرام رضایی دشتکی فرزند علی به جرم جعل سند رسمی در شیراز به ۳ سال حبس محکوم شد.
۹- محمد حسین نجم زاده فرزند ذوالفقار کارمند بانک شیراز به جرم خیانت در امانت به ۲ سال و ۱۱ ماه حبس و به جرم استفاده از سند مجعول به ۴ سال حبس محکوم شد.
۱۰- احمد پاسدار فرزند عبدالرسول به اتهام اخلال از طریق گران فروشی عمده به ۱۲ سال حبس و پرداخت جزای نقدی به مبلغ ۱۳۹ میلیارد و ۴۸۳ میلیون و ۸۰۶ هزار و ۸۵۶ ریال و دو سال محرومیت از اینکه بتواند ارز دولتی و کارت بازرگانی بگیرد محکوم شد.
۱۱- مهران طیاری فرزند اسماعیل به جرم قاچاق سوخت به ۴ سال حبس و ۸۰ میلیون ریال جزای نقدی و به جرم جعل سند رسمی به ۴ سال حبس محکوم شد.
۱۲- ناصر محمدی نژاد فرزند عبدالسلام به جرم قاچاق سوخت به دو سال حبس و پرداخت ۵۸۳ میلیون و ۲۱۴ هزار و ۱۶۲ ریال جزای نقدی محکوم شد.
۱۳- عبدالستار مولا پور فرزند محمد به جرم قاچاق سوخت به دو سال حبس و پرداخت ۵۸۳ میلیون و ۲۱۴ هزار و ۱۶۲ ریال جزای نقدی محکوم شد.
۱۴- بنیامین گلشن زاده فرزند محمد به جرم قاچاق سوخت به دو سال حبس و پرداخت ۵۸۳ میلیون و ۲۱۴ هزار و ۱۶۲ ریال جزای نقدی محکوم شد.
۱۵- عبدالرزاق فرقانی فرزند حسین به جرم قاچاق سوخت به دو سال حبس و پرداخت ۵۸۳ میلیون و ۲۱۴ هزار و ۱۶۲ ریال جزای نقدی محکوم شد.
۱۶- سهیل آذر پور فرزند علی به جرم قاچاق سوخت به دوسال حبس و پرداخت ۵۸۳ میلیون و ۲۱۴ هزار و ۱۶۲ ریال جزای نقدی محکوم شد.
۱۷- عبدالکریم عبدلی پور فرزند منصور به جرم قاچاق سوخت به دو سال حبس و پرداخت ۵۸۳ میلیون و ۲۱۴ هزار و ۱۶۲ ریال جزای نقدی محکوم شد.
۱۸- اردلان زینل زاده فرزند نجف به جرم مسائل مالی و رشوه در شهرداری گچساران به ۵ سال حبس و ۷۴ ضربه شلاق و دو سال انفصال از خدمات دولتی محکوم شد که دادگاه ۴ سال حبس را تعلیق کرد و به دلیل همکاری ۵۰ ضربه شلاق هم تعلیق شد.
۱۹- میثم نارکی فرزند ریمو معاون شهردار گچساران به ۵ سال حبس و ۷۴ ضربه شلاق محکوم شد که دادگاه ۵۰ ضربه شلاق و ۴ سال حبس را تعلیق کرد.
۲۰- علیرضا پناه پور معاون شهردار گچساران به ۵ سال حبس و ۷۴ ضربه شلاق محکوم شد که دادگاه ۵۰ ضربه شلاق و ۴ سال حبس را تعلیق کرد.
۲۱- نعمت الله متولی امامزاده فرزند نورمحمد کارمند شهرداری گچساران به جرم تصرف غیرمجاز به ۷۴ ضربه شلاق محکوم شد.
۲۲- جعفر گوهر کانی فرزند علی معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری کهکیلویه و بویراحمد به جرم تصرف غیر قانونی در اموال دولتی به صورت مکرر به ۱۱۰ ضربه شلاق محکوم شد.
۲۳- حمزه سی سختی نژادیان فرزند حسین قلی رئیس امور اراضی کهکیلویه و بویر احمد به جرم تصرف غیر قانونی در اموال دولتی به ۱۱۰ ضربه شلاق محکوم شد.
۲۴- الیاس تاج الدینی فرزند محمد رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان کهکیلویه و بویراحمد به جرم تصرف غیر قانونی به ۷۴ ضربه شلاق محکوم شد.
ارسال نظرات