کارشناس مسایل دینی و سیاسی:

دشمنی با ولایت وجه مشترک همه دشمنان اسلام است

حجت الاسلام میراحمدی، با مشترک دانستن هدف همه دشمنان دین از صدر اسلام گفت: دشمنی با ولایت وجه مشترک همه دشمنان اسلام است.
کد خبر: ۹۰۹۸۰۸۶
|
۱۸ دی ۱۳۹۷ - ۱۲:۰۰

به گزارش خبرگزاری بسیج از استان چهارمحال و بختیاری؛ نشست بصیرتی بسیجیان پایگاه سمانه در شهرک فرهنگیان فارسان برگزار شد.

حجت الاسلام میر احمدی در این نشست بصیرتی گفت: هدف همه دشمنان دین از صدر اسلام یکی بوده و وجه مشترک همه آنها دشمنی با ولایت است و همین قضیه را در زمان امیرالمومنین حضرت علی (علیه السلام) هم می بینیم، که طلحه و زبیر به عنوان اصحاب با سابقه و پیشتاز در اسلام و صاحب خدمت گسترده به اسلام علیه امیر المومنین (علیه السلام ) اتحاد پدید آوردند و حاضر شدند با بنی امیه ای که تا دیروز همراه با امیر المومنین (علیه السلام )با آنها به عنوان دشمنان بزرگ اسلام می جنگیدند، در یک صف بایستند.

وی ادامه داد: در قضیه فتنه 88 هم می بینیم، که فتنه گران سعی داشتند از بیت حضرت امام برای پیشرفت مقاصد شوم خود هزینه کنند. حتی از فرزندان شهدای بزرگ انقلاب نیز  هزینه کردند و بعضی از آنها را که بر خلاف مشی پدران شهید بزرگوارشان تغییر روش داده بودند به سوی خود جذب کردند تا بگویند در این قضیه از حمایت بخشی از بیت امام و فرزندان شهدا برخوردار هستند.

میراحمدی افزود: فتنه گران صاحبان فضیلت ها را جذب خود  کردند تا مردم دچار تردید شوند و بگویند اگر راه اینها خراب بود این گونه افراد با اینها همکاری نمی کردند، پس این مسله نشان می دهد که اینها درست عمل می کنند.

وی، تصریح کرد: بر خلاف فتنه جمل که فتنه گران مردم را فریب دادند و زیر پرچم پیمان شکنی خود علیه امیر المومنین (علیه السلام )جمع کردند و به مراتب افراد بیشتری را با خود همراه کردند، در فتنه 88 مردم بابصیرت ایران اسلامی راه خود را از فتنه گران جدا کردند و پشت ولایت ایستادند.

ارسال نظرات