راه یابی 9دانشجوی استان به جشنواره جایزه ملی ایثار

۹مشاور و مدیر امور ایثارگران دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد از راه یابی 9 نفر از دانشجویان شاهد و ایثارگر این دانشگاه به جشنواره کشوری جایزه ملی ایثار خبر داد.
کد خبر: ۹۰۹۸۰۹۴
|
۱۷ دی ۱۳۹۷ - ۱۳:۱۱

به گزارش خبرگزاری بسیج از استان چهارمحال و بختیاری؛ سید مسیح حسینی گفت:  در جلسه کلان منطقه ۷ شاهد و ایثارگر که در روز چهارشنبه ۱۲ دیماه به میزبانی دانشگاه علوم پزشکی اصفهان برگزار شد، ۹ نفر از دانشجویان شاهد و ایثارگر دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد واجد شرایط فراخوان شناخته شدند.

حسینی افزود: از این تعداد پس از بررسی، ارزیابی و داوری، دو نفر از آنها به نام های "اعظم حسینی" و "سکینه قنبری"،  در رشته کارشناسی بهداشت عمومی حائز رتبه برتر علمی و پژوهشی در کلان منطقه ۷شدند که با لوح تقدیر و اهدای جوایزی از آنها تقدیر شد.

وی، هدف از برگزاری جشنواره آموزشی و تحصیلی جایزه ملی ایثار را شناسایی و معرفی دانشجویان برتر شاهد و ایثارگر، ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و زمینه سازی برای مشارکت فعال این دانشجویان و ارتقاء علمی آنان عنوان کرد.

مشاور رییس و مدیر امور ایثارگران دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد تصریح کرد: براساس دستورالعمل اجرایی جشنواره آموزشی تحصیلی جایزه ملی ایثار، دانشجویان برتر مقاطع مختلف تحصیلی در دانشگاه های کلان مناطق آمایشی بر اساس شاخص های آموزشی، ‌پژوهشی، فرهنگی و ایثارگری  انتخاب و به منظور رقابت در سطح کشوری معرفی می شوند.

ارسال نظرات