مطالبه‌گری مردم از مسئولان تنها راه حل مشکلات کشور است

فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل(ع) لرستان گفت: مردم برای رفع مشکلات جامعه باید حس مطالبه گری از مسئولان را در خود ایجاد کنند.
کد خبر: ۹۰۹۸۱۱۹
|
۱۷ دی ۱۳۹۷ - ۱۴:۰۳

به گزارش خبرگزاری بسیج از لرستان، مرتضی کشکولی جشنواره حضرت علی‌اکبر (ع) سپاه حضرت ابوالفضل (ع) استان لرستان با اشاره به اینکه نسل اول انقلاب توانست رژیم شاهنشاهی را سرنگون کند، اظهار داشت: قبل از انقلاب همه سرمایه‌ی کشور در اختیار شاه بود؛ در انقلاب مردم کشور را، از شاه و بیگانگان گرفتند و برای اولین بار در طول تاریخ کشور ، مردم صاحب واقعی کشور شدند چراکه بیش از 98 درصد مردم به جمهوری اسلامی رأی دادند و حتی مردم نوع حکومت خود را تعیین کردند.

وی با اشاره به اینکه معجزه انقلاب اسلامی تبدیل کردن مردم هیچ‌کاره به همه‌کاره بود افزود: رضاشاه از آلمان حمایت کرد و فقط به دلیل حمایتش او را به جزیره‌ای دورافتاده تبعید کردند و این نشانه ضعف مملکت شاه، حکومت و مردم بود و شاه جدید کشور نیز به دستور انگلیسی‌ها بود ولی اکنون در تمام جهان کسی جرئت چنین حرکتی را علیه مردم ندارد در حال حاضر مردم حاکم هستند.

 فرمانده سپاه لرستان خاطرنشان کرد: انتخاب مسئولان عالی‌رتبه نظام  پس از انقلاب در کشوری که بیش از چند هزار سال توسط پادشاهان خودکامه اداره می‌شده به‌مثابه یک معجزه است.

کشکولی خاطرنشان کرد: قانون اساسی کشورمان برگرفته از  مبانی قرآن کریم است و وجود مشکلاتی مانند پارتی‌بازی و فساد اقتصادی ربطی به جنبه دینی نظام ندارد، زیرا همه مسئولانی که در این مسائل مقصر شناخته‌شده‌اند، منتخبان ملت هستند.

وی عنوان کرد: متأسفانه برخی از افراد جامعه هنگام برگزاری انتخابات تحت تأثیر رسانه‌ها و بازی‌های سیاسی قرارگرفته و افراد باسواد، صالح و دارای برنامه را برای حل مشکلات جامعه انتخاب نمی‌کنند.

فرمانده سپاه لرستان گفت: مردم برای رفع مشکلات جامعه باید حس مطالبه گری را در خود ایجاد و تقویت کنند، افراد جامعه باید  شعارها و برنامه‌های مسئولان در زمان انتخابات را به آن‌ها گوشزد کنند، البته این مطالبه گری‌ها نباید مورد سوءاستفاده دشمن قرارگرفته و موجب آشوب در کشور شود.

انتهای پیام/

 

ارسال نظرات