خبرهای داغ:
در قالب طرح مهر درخشان رضوی؛

دهها نفر از بسیجیان میانه به مشهد اعزام شدند

88 نفر از نفر از خانواده های رزمندگان و ایثارگران کم بضاعت در قالب طرح 15 رمضان و 44 نفر از افراد تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی(ره) که بیشتر از 40 سال سن داشته و به دلایل مادی هنوز نتوانسته بودند از زیارت امام رضا(ع) بهره مند شوند، در قالب طرح مهر درخشان رضوی، عازم مشهد مقدس و بارگاه ملکوتی آن امام همام شدند.
کد خبر: ۹۰۹۸۵۶۳
|
۱۹ دی ۱۳۹۷ - ۰۸:۰۸

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، فرمانده سپاه میانه در آیین بدرقه این کاروان، مستضعفین را سرمایه ها و پشتوانه های مانای انقلاب دانست.

حسین محمدی اظهار کرد: اقشار کم درآمد و ضعیف جامعه با وجود مشقت های فراوان در زندگی، همواره پشتیبان انقلاب و نظام بوده و هستند و اسناد موجود حاکی از آن است که در فتنه های اخیر، حتی یک نفر از افراد تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی(ره) در جمع مخالفان نظام، حضور نداشته اند.

وی با بیان اینکه مستضعفان بودند که پوزه حکومت منحوس پهلوی را به خاک مالیده و در تمامی تهدیدات پس از پیروزی انقلاب، حضوری جدی داشته و حمایتی جانانه از انقلاب نموده اند، افزود: دفاع مقدس مصداق عینی و نمونه بارز جانفشانی ها و ایثار مستتضعفان جامعه برای حفظ و اعتلای اسلام، نظام و انقلاب است.

دهها نفر از بسیجیان میانه به مشهد اعزام شدند

 اردوی زیارتی طرح 15 رمضان به همت سپاه میانه و طرح مهر درخشان رضوی با مشارکت مالی سپاه و کمیته امداد امام خمینی(ره) اجرا شده و شرکت کنندگان در این اردو، به مدت 6 روز از سفر زیارتی مشهد مقدس بهره مند می شوند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها