فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل (ع) لرستان:

آغاز طلیعه تمدن سازی انقلاب اسلامی ایران / انقلاب اسلامی ایران جذابیت رسانه‌ها را به‌سوی جذابیت اندیشه نو هدایت کرد

فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل (ع) لرستان گفت: امروز طلیعه تمدن سازی انقلاب اسلامی ایران شروع‌شده و رسانه‌ها باید سهمی از این تمدن سازی برای خود قائل شوند و نقش خود را در جورچین تمدن سازی پیدا و ایفا کنند.
کد خبر: ۹۰۹۹۱۱۵
|
۲۰ دی ۱۳۹۷ - ۱۷:۱۰


به گزارش خبرگزاری بسیج از لرستان، سردار مرتضی کشکولی ظهر امروز در آیین تجلیل از منتخبان جشنواره ابوذر و اختتامیه دومین جشنواره رسانه‌ای ابوذر لرستان که در تالار ابن‌سینای بیمارستان شهید رحیمی برگزار شد با اشاره به اینکه ۴۰ سال است یک اتفاق معجزه‌آسا در جهان رخ‌داده، اظهار داشت: درزمانی که مارکسیست‌ها می‌گفتند دین افیون ملت‌ها است و غربی‌ها هم دین را به کلیسا برده بودند و برای روزهای خاصی آن را می‌خواستند؛ انقلاب اسلامی ایران در میان ناباوری همه ظهور کرده و مدعی بود که می‌خواهد حاکمیت دین را استیفا کند.
وی بابیان اینکه دشمن حدود سه سال نخست انقلاب به دنبال از بین رفتن آن بود که با فعالیت‌های رسانه‌ای خود در این زمینه ورد کردند، افزود: از زمان پیروزی انقلاب دشمن برای براندازی نظام تلاش‌های بسیاری انجام داد اما امام خمینی (ره) بابیان نورانی خود مبنی بر اینکه آمریکا هیچ غلطی نمی‌کند موج امید را بار دیگر به دل مردم بازگرداند.
فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل (ع) لرستان با اشاره به اینکه اکنون در آستانه ۴۰ سالگی انقلاب هستیم، طی این دوران ایران همواره در مقابل فتنه‌ها، توطئه‌ها، جنگ‌های منطقه و عملیات روانی و غیره ایستادگی کرده است، گفت: پایان چهل‌سالگی مقارن است با شروع تمدن سازی انقلاب اسلامی بود.
وی بیان کرد: ۲۷۵ رسانه صوتی و تصویری فارسی‌زبان از سوی آمریکا، اسراییل و عربستان علیه شئون انقلاب اسلامی راه‌اندازی و در حال فعالیت هستند، که این میزان جنگ رسانه‌ای علیه ایران بی‌سابقه بوده و به‌نوعی جنگ تمام‌عیار روانی و رسانه‌ای است.
کشکولی عنوان کرد: این میزان تحرک دشمن نشان از اثرگذاری انقلاب و نافذ بودن آن در سراسر دنیا دارد، درگذشته رسانه در انحصار صهیونیست‌ها بود و ایران این انحصار و تک‌صدایی را به هم‌ریخت و مخاطبان را از آنان جدا کرد.
وی گفتمان و بیداری اسلامی همان تحقق شکستن انحصار رسانه تک‌صدایی دانست و خاطرنشان کرد: انقلاب اسلامی ایران حاکمیت و سلطه غرب را از بین برد و آن را شکست و حرفی متفاوت زد؛ انقلاب اسلامی ایران جذابیت رسانه‌ها را به‌سوی جذابیت فکر و اندیشه نو هدایت کرد.
فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل (ع) لرستان تصریح کرد: درگذشته رسانه‌ها در اختیار قدرت و فساد بود و امروز در تلاش هستند که خود را وابسته به انقلاب و ارزش‌های آن به مخاطب معرفی کنند، بیشتر رسانه‌ها مردمی بوده و خود را خدمت گذار آنان می‌دانند.
وی بیان کرد: امروز ۳۰۰ تا ۴۰۰ روزنامه باسلیقه‌های مختلف در سطح کشور داریم که همگی با آزادی بیان حرف را خود را می‌زنند و اطلاع‌رسانی می‌کنند و تعداد خبرگزاری‌های کشور ۴۲ برابر شده و بالغ‌بر هزار و ۵۰۰ رسانه با مدیرمسئولی بانوان فعالیت دارند درحالی‌که قبل از انقلاب به بانوان نگاه ابزاری می‌شد.
سردار کشکولی بابیان اینکه رسانه‌ها ملزم به وطن‌پرستی، مردم‌دوستی و اسلام صحنه کارزار را درک کنند و قدم بردارند و خواهان سهم خود در مقابل هجمه‌های علیه کشو ر باشند گفت: هرکسی که کار رسانه‌ای می‌کند باید صحنه کارزار امروز را رصد کند و بشناسد چراکه امروز طلیعه تمدن سازی انقلاب اسلامی ایران شروع‌شده و رسانه‌ها باید سهمی از این تمدن سازی برای خود قائل شوند و نقش خود را در جورچین تمدن سازی پیدا و ایفا کنند.
وی بابیان اینکه نوع هوشمندی و بیداری مردم به‌شدت بالا است گفت: مردم از خواص و مسئولان بصیرتر و بیناتر هستند و این مسئله موجب شده تا دشمن در برخی بخش‌ها به دنبال ایجاد رعب در فضای کشور باشد و همواره تیر رسانه‌های غربی در جهت اثرگذاری بر افکار مردم به سنگ بخورد.
فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل (ع) لرستان بابیان اینکه رئیس‌جمهور دیوانه آمریکا سال گذشته گفت می‌خواهم ایران را براندازم اما چاشنی این سخن تحریم و فشار اقتصادی بود عنوان کرد: دشمن فشار اقتصادی را با دروغ ایجاد می‌کنند، روی کار آمدن ترامپ سبب می‌شود تمدن ضد بشری آمریکا سرعت سقوطش بیشتر شود.
انتهای پیام/

ارسال نظرات