فرمانده سپاه الغدیر یزد در بهاباد:

امروز دشمن با ایجاد آسیب‌های مختلف سعی دارد نسل جوان را از انقلاب جداکند

فرمانده سپاه الغدیر استان یزد روز گذشته در آئین تودیع ومعارفه فرمانده جدید ناحیه مقاومت بسیج بهاباد گفت: امروز دشمن باایجاد آسیب‌های مختلف سعی دارد نسل جوان را از انقلاب جداکند.
کد خبر: ۹۰۹۹۱۴۴
|
۲۱ دی ۱۳۹۷ - ۰۹:۴۱
به گزارش خبرگزاری خبرنگار بسیج از بهاباد، سردارفتح الله جمیری فرمانده سپاه الغدیر استان یزد در آئین تودیع و معارفه فرمانده جدید ناحیه مقاومت بسیج بهاباد، با بیان اینکه امروز دشمن باایجاد آسیب‌های مختلف سعی دارد نسل جوان را از انقلاب جداکند اظهارداشت: یکی از این آسیب‌ها فضای مجازی است که به طور متوسط هر ایرانی در هر شبانه روز ۶ ساعت از وقت خود را صرف فضای مجازی میکند که این یک خطر جدی برای خانواده هاست.
فرمانده سپاه الغدیر تصریح کرد: مجموعه سپاه یک مجموعه شناخته شده‌ای است که خداوند توفیقاتی به این نهاد مقدس داده است واین توفیقات چیزی نیست جز معنویت وتبغیت از ولایت مطلقه فقیه که امروز در وجود سپاه وبسیجیان موج می‌زند.
وی با اشاره به اینکه نهاد مقدسی مثل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی که بخش عمده‌ای از اعتباروارزش آن به خاطر حضور بسیجیان دراین سازمان مقدس است اظهارداشت: حضور بسیجیان در دوران دفاع مقدس و بعد از آن در عرصه‌های فرهنگی و اجتماعی موجب توفیق نظام و خنثی شدن توطئه‌های استکبارجهانی علیه نظام شد.
سردار جمیری درادامه با بیان اینکه دغدغه مقام معظم رهبری حضرت امام خامنه‌ای مسائل فرهنگی کشور است افزود:مسئله فرهنگ و آسیب‌های اجتماعی تنها مسئله‌ای است که دشمن برای آن سرمایه گذاری میکند و باید این مسئله را جدی گرفت.
سردار جمیری یاد آورشد: دشمن نقطه قوت ما را می‌داند و بر روی آن متمرکز شده است، ولی تا زمانی که فرهنگ دینی، استحکام بنیان خانواده و پشتیبانی از ولایت فقیه در کشور موج بزند دشمن نخواهد توانست کاری از پیش ببرد.
فرمانده سپاه الغدیر با بیان اینکه امروز دشمنان انقلاب، جنگ را به میدان اقتصاد و معیشت ملت ایران کشانده اند، گفت: این بارهم همانند گذشته با دژ مستحکم اراده مردم ایران مواجه و شکست می‌خورند.
انتهای پیام /د
ارسال نظرات