لزوم رسیدگی به مشکل آب‌های سطحی جنوب شهر خرم‌آباد

استاندار لرستان گفت: مشکل آب‌های سطحی جنوب شهر خرم‌آباد و بررسی طرح مسیر دسترسی ماسور باید بررسی و اجرا شود.
کد خبر: ۹۰۹۹۲۰۶
|
۲۱ دی ۱۳۹۷ - ۱۴:۳۰

به گزارش خبرگزاری بسیج از لرستان، سیدموسی خادمی امروز در آئین کلنگ‌زنی سالن ورزشی چندمنظوره منطقه ماسور اظهار داشت: این منطقه به لحاظ کمی از جمعیت بالای 40 هزار نفر برخوردار بوده و از نظر کیفی نیز دارای مردمانی بزرگ است که در دفاع مقدس نقش خوبی ایفا کردند، همچنین از جوانان خوبی در حوزه علم و ورزش بهره‌مند است.

وی با بیان اینکه امیدواریم بتوانیم با کمک مردم بخشی از مشکلات این محله را حل کنیم، افزود: در این مدت کارهای خوبی انجام‌شده که می‌توان به کلنگ‌زنی مخزن آب و اجرای شبکه فاضلاب اشاره کرد.

 استاندار لرستان عنوان کرد: زیرگذر جنوب شهر خرم‌آباد دارای وضعیت مطلوبی نبود اما اکنون کار آن تقریباً به‌ اتمام رسیده همچنین وضعیت زمین ارتش در سراب یاس قطعی‌شده و بازسازی پل آن منطقه که دچار مشکل شده‌بود به‌زودی شروع می‌شود.

وی بیان کرد: مشکل آب‌های سطحی جنوب شهر و بررسی طرح مسیر دسترسی ماسور از دیگر مواردی است که در این منطقه باید بررسی و اجرا شود.

خادمی با تأکید بر لزوم رفع مسائل و مشکلات منطقه گفت: معاونت عمرانی استانداری و شهردار به‌همراه دستگاه اجرایی برای رفع مشکلات منطقه ماسور جلسه‌ای برگزار کنند و مواردی که در توان است اجرایی شود.

استاندار لرستان با بیان اینکه امروز سالن ورزشی به‌عنوان هدیه‌ای از طرف دولت تدبیر و امید و مردم در این منطقه کلنگ‌زنی می‌شود خاطرنشان کرد: باید تلاش کرد در بازده زمانی مشخص که در قرارداد با پیمانکار منعقد شده کار اجرا شود تا به نتیجه لازم برسد.

وی افزود: با توجه به منابع مالی نامطلوب دولت در شرایط مدیریت کنونی نسبت به قبل آن‌گونه که شایسته مردم است و ما دوست داریم نمی‌توان خدمت کرد برای همین از مردم عذرخواهی می‌کنیم، اما هرچه در توان است را اجرایی خواهیم کرد.

انتهای پیام

ارسال نظرات