مسئول نمایندگی ولی فقیه در یگان حفاظت هواپیمایی سپاه فرودگاههای استان سیستان و بلوچستان:

حضرت زینب پرستار یتیمان و پیام آور کربلا بود

مسئول نمایندگی ولی فقیه در یگان حفاظت هواپیمایی سپاه فرودگاههای استان سیستان و بلوچستان گفت: یکى از چهره‏ هاى برجسته جهان اسلام،که به دلیل برخوردارى از ویژگى‏ هاى منحصر به فرد در تمام زمینه‏ ها مى‏ تواندبه عنوان یك الگوی به تمام معنى در همه اعصار مطرح شود، حضرت زینب‏(س) است.
کد خبر: ۹۰۹۹۳۳۰
|
۲۲ دی ۱۳۹۷ - ۰۷:۲۹

حجت الاسلام نعیم اربابی، مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه فرودگاه‌های استان سیستان و بلوچستان در گفتگو با خبرنگار بسیج در زاهدانبا تبریک ولات حضرت زینب(س) گفت: حضرت زینب سلام الله علی‌ها باسخنرانی هایش با خطابه هایش واقعه کربلا را تبیین کرد و دشمن را برای مردم معرفی می‌کرد.

وی در ادامه افزود: همان‏گونه که حضرت خدیجه‏(س) در آغاز بعثت ‏با شجاعت و فداکارى متحمل زحمات زیادى شد تا نهال نورسته اسلام حفظ و بارور شود، حضرت زینب‏(س) نیز با صبر و ایثار و تحمل سخت‏‌ترین فشار‌ها از به خطر افتادن اساس اسلام جلوگیرى به عمل مى‏ آورند.

حجت الاسلام اربابی با تاکید بر این مطلب که یکى از چهره‏ هاى برجسته جهان اسلام، که به دلیل برخوردارى از ویژگى‏ هاى منحصر به فرد در تمام زمینه‏‌ها مى‏ تواند به عنوان یک الگوی به تمام معنى در همه اعصار مطرح شود، حضرت زینب‏(س) است. ادامه داد: بى‏ شک همه کمالات آن حضرت در کل، علاوه بر بیان ابعاد مختلف شخصیت‏ بى‏ نظیر این بانوى بزرگوار، به درجه بالاى عرفان و خداشناسى او دلالت دارد اگر مرتبه توحیدش قریب به مرتبه توحید حضرات معصومان نبود، هرگز نمى‏ توانست‏ سکاندار طوفان کربلا باشد.

این مسئول در پایان خاطر نشان کرد: همان‏گونه که این بانوى گران‏قدر در یکى از حساس‏‌ترین برهه‏ هاى تاریخ اسلام، از طریق تدبیر و فداکارى و شهامت ‏خطرى را که متوجه کیان اسلام بود، برطرف نمود امروز نیز بانوان جامعه اسلامى مى‏ توانند از طریق اقتدا به سیره و عملکرد و فضایل شیرزن کربلا حضرت زینب کبرى‏(س) همه دسیسه‏ هاى ناجوانمردانه استکبار جهانى را در استیلا بر افکار بانوان مسلمان خنثى نمایند.
ارسال نظرات