خبرهای داغ:

پیگیری درتشکیل گروه های جهادی هندیجان

هیات های مذهبی در کنار پایگاههای مقاومت بسیج برنامه های متنوع ایام فاطمیه(س) و چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی را ویژه تر از سال های قبل برگزارمی نمایند وهمچنین کمک رسانی به محرومین با استفاده از ظرفیت های هیات مذهبی در قالب گروههای جهادی در احداث، باز سازی وتعمیرخانه های محرومین شهرستان امری مهم تاثیرگذار است.
کد خبر: ۹۰۹۹۴۲۷
|
۲۲ دی ۱۳۹۷ - ۱۱:۱۲

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج در هندیجان: در این شرایط کنونی تشکیل گروههای جهادی متشکل از اعضای هیات های مذهبی در کنار گروههای جهادی بسیج نیاز ضروری برای خدمات رسانی عمرانی ، فرهنگی و بهداشتی و ورزشی برای خانواده های محرومین شهرستان امری مهم است.

 

هیات های مذهبی و بسیجیان پایگاهها مقاومت بسیج مواظب تحرکات فتنه انگیزانه دشمنان اسلام باشند و دشمن با تمام ابزار خود به جنگ دین مبین اسلام و معارف و سیره عملی اهل بیت (ع) آمده که هوشیاری همراه با بصیرت جوانان بیشتر لازمه مقابله و ایستادگی در برابر این دشمنان است.

تشکیل گروههای جهادی در این شرایط حساس برای کمک رسانی به محرومین با مشارکت هیات های مذهبی هندیجان امری مهم و مفید است و همچنین از مجالس هیات های مذهبی شهدای والامقامی مثل شهید حججی را تربیت و پرورش پیدا می کند که برای دفاع از حرم اهل بیت(ع) جانش را تقدیم می کندکه این گونه کارها با ارزش هستند.

امسال شاهد تقارون ایام فاطمیه(س) وچهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی هستیم که بایستی با حفظ احترام و رعایت شئونات اسلامی این دو مناسبت بصورت ویژه و بهتر از سال های قبل با همکاری هیات های مذهبی شهرستان برپا شود.

ارسال نظرات
پر بیننده ها