لزوم تعریف نقاط امنی برای مواقع بحران در همه شهر‌های لرستان

معاون عمرانی استاندار لرستان ضمن تأکید بر لزوم تعریف طرح جامع برای اردوگاه کمالوند گفت: بایستی طرح جامعی جهت ساخت‌وساز‌های آینده اردوگاه بایستی تعریف شود.
کد خبر: ۹۰۹۹۵۶۰
|
۲۲ دی ۱۳۹۷ - ۱۸:۴۵

به گزارش خبرگزاری بسیج از لرستان، احمد مرادپور امروز در جلسه شورای آموزش و پرورش لرستان اظهار کرد: اردوگاه کمالوند خرم‌آباد یکی از سرمایه‌های بزرگ استان بوده که می‌توان از آن به نحو مطلوب استفاده کرده و بهره برد.

وی خاطرنشان کرد: از سال 70 تاکنون اقدامات خوبی با توجه به سطح وسیع 47 هکتاری اردوگاه از منظر سیما و جانمایی صورت گرفته است.

معاون عمرانی استاندار لرستان ضمن تأکید بر لزوم تعریف طرح جامع برای اردوگاه کمالوند بیان داشت: طرح جامعی جهت ساخت و سازهای آینده اردوگاه بایستی تعریف شود.

مرادپور با بیان اینکه تاکنون از ظرفیت اردوگاه بهره کامل برده نشده، اظهار داشت: در صورت برنامه‌ریزی مناسب برای توسعه فضای این مجموعه فرهنگی تربیتی می‌توان درآمد و اشتغال‌زایی خوبی را نیز ایجاد کرد.

وی تصریح کرد: همچنین در مواقع بحران می‌توان از فضای اردوگاه برای مدیریت بحران و منطقه امن استفاده کرد، ضمن اینکه شایسته است در هر یک از شهرستان‌ها چند منطقه به‌ عنوان نقطه امن در زمان بحران پیش‌بینی شود.

انتهای پیام/

ارسال نظرات