معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری لرستان:

لزوم توجه فناوران به کیفی‌سازی و بسته‌بندی محصولات

معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری لرستان گفت: فناوران به کیفی‌سازی محصولات و بسته‎بندی بپردازند.
کد خبر: ۹۰۹۹۵۶۲
|
۲۲ دی ۱۳۹۷ - ۱۸:۴۸

به گزارش خبرگزاری بسیج از لرستان، گودرز امیری امروز در آئین افتتاح مرکز رشد واحدهای فن‌آور کشاورزی لرستان با اشاره به اینکه کیفی‌سازی محصولات و بسته‌بندی از موضوعات استراتژیکی است که باید مورد توجه فناوران قرار گیرداظهار کرد:ایجاد مراکز رشد از اقدامات مهم و ارزشمندی است که مورد توجه دولتمردان بوده و در لرستان نیز مدیریت ارشد استان از این مراکز پشتیبانی می‌کند.

معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری لرستان تاکید کرد: لازمه پیشرفت، رقابت علمی و به روز شدن بوده و یکی از پایه‌های اساسی آن این است که ایده‌ها پس از آزمایش تجاری‌سازی شوند.

امیری خاطرنشان کرد: به منظور تجاری‌سازی ایده‌های علمی و فناورانه باید مراکز رشد تخصصی در همه دستگاه‌ها پویا و فعال باشند.

وی عنوان کرد: با توجه به پایین بودن کیفیت محصولات و نبود زمان مناسب برای ماندگاری توصیه ما این است که فناوران در این عرصه ورود جدی داشته باشند.

معاون اقتصادی استاندار لرستان در بخش دیگری از سخنان خود تصریح کرد: از 800 هزار هکتار اراضی کشاورزی استان تنها 180 هزار هکتار آبی است.

امیری عنوان کرد: با استفاده از ایده‌های فناورانه می‌توان از این آب موجود همه اراضی را آبی کرده و همچنین بهره‌وری خاک را افزایش داد.

معاون اقتصادی استاندار لرستان با بیان اینکه حجم سرمایه‌گذاری صندوق کشاورزی تا سال گذشته 23 میلیارد تومان بوده است، ادامه داد: با حمایت استاندار این مبلغ به 45 میلیارد تومان افزایش پیدا کرد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات