در جلسه شورا و فرمانده پایگاه‌های مقاومت شهرستان تفت مطرح شد:

هرقدم ما عقب بنشینیم دشمن با آمادگی و شادی جایمان را خواهد گرفت

جلسه اعضاء شورا و فرمانده پایگاه‌های مقاومت شهرستان تفت در روز یکشنبه ۱۳۹۷/۱۰/۲۳ در محل حوزه حضرت فاطمه (س) شهرستان تفت برگزار شد.
کد خبر: ۹۰۹۹۸۹۲
|
۲۳ دی ۱۳۹۷ - ۱۳:۵۰
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از تفت:با همت و تلاش و دعوت از اعضاء شوراء حوزه حضرت فاطمه (س) و فرمانده پایگاه‌های مقاومت شهرستان تفت صبح روز یکشنبه ۱۳۹۷/۱۰/۲۳ جلسه‌ای در محل حوزه حضرت فاطمه (س) این شهرستان دایر گردید.
" زارع" فرمانده ناحیه مقاومت بسیج با بیان نقش بسیج و بسیجی در مقابله با حربه‌های دشمنان و غرب و انجام کار‌های فرهنگی در پیشبرد هدف مقدس این انقلاب که از اساسی‌ترین آن ظهور حضرت ولیعصر (عج) است اظهار داشت:هرقدم ما عقب نشینیم دشمن با آمادگی و شادی جایمان را خواهد گرفت باید صحنه را خالی نگذاریم وعده خدا پیروزی حق بر باطل است هرچند با لشکری قلیل، پس از چه می‌هراسیم وقتی نتیجه این نبرد به سود ماست و ما پیروز میدانیم.
"شمشیری" فرمانده و" دوست حسینی" مسئول تعلیم وتربیت این حوزه از خواهران نیز در پایان جلسه از برنامه‌های آینده و نحوه اجراء آن توضیحاتی ارائه نمودند و در آخر فرمانده پایگاه‌ها هریک با ارائه پیشنهاد و نظرات خود به پیشبرد اهداف و برنامه‌های بیان شده یاری رساندند.
انتهای پیام/ د
ارسال نظرات