بهره مندی از روحیه و تفکر بسیجی مدار و رعایت تقوی الهی لازمه عبور از تنگنا‌ها و مشکلات

فرمانده سپاه بانه خاطرنشان کرد: چهل ساله شدن انقلاب اسلامی از نشانه استحکام و استمرار نظام مقدس جمهوری اسلامی است و این استحکام مدیون داشتن نیرو‌های راهبردی است که حول محور ولایت فعالیت می‌کنند.
کد خبر: ۹۱۰۰۱۳۲
|
۲۴ دی ۱۳۹۷ - ۰۷:۴۴

به گزارش خبرگزاری بسیج از کردستان، سرهنگ یوسف معروفی در نشست صمیمی با فرماندهان پایگاه‌های بسیج شهرستان بانه تصریح کرد: مهمترین ویژگی فرماندهان بسیج در سطح شهر و روستا باید مردم داری و خدمت به مردم باشد.

وی همچنین ویژگی مهم بسیجیان و فرماندهان را داشتن روحیه و تفکر بسیجی بیان کرد و تاکید کرد: همواره این روحیه را در خود تقویت کنید و با داشتن روحیه انتظار و امید و تلاش، برای پیشبرد اهداف انقلاب و اسلام، مسائل را جراحی نموده و راه حل‌های مناسبی را در حوزه ماموریت خود ارائه دهید.

فرمانده سپاه بانه تشریح کرد: سپاه و بسیج از بطن جامعه هستند و کاملا نیروی مردمی که شایستگی خدمت به مردم را در سال‌های عمر پر برکت جمهوری اسلامی ایران نشان داده اند.

وی با اشاره به فرمایش مقام معظم رهبری مبنی بر اینکه سپاه پاسداران یکی از مهمترین شاخص‌های ارکان نظام و خدمت به مردم بهترین راه مقابله با استکبار جهانی است افزود: بسیجی خود را سرباز کوچک مقام عظمای ولایت دانسته و هرلحظه آماده خدمت گذاری به مردم و نظام مقدس جمهوری اسلامی است و معتقد است که با کار و تلاش بیشتر و خدمت به مردم می‌توان با استکبار جهانی مبارزه کرد.

در پایان جلسه فرماندهان پایگاه‌ها گزارشی از فعالیت‌ها و نظرات خود را خصوص اجرای بهتر برنامه‌ها ارائه داده و مهمترین نقاط ضعف پایگاه‌های بسیج شهری و روستایی را در کمبود امکانات و نامناسب بودن توزیع آن، کم بودن بودن امکانات با فعالیت، دیر رسیدن امکانات، کمبود امکانات ورزشی، نداشتن مکان مناسب و …. را دانسته اند.
 
انتهای پیام/7727
ارسال نظرات