فرمانده ناحیه مقاومت کوهرنگ:

منش پرستاران در برخورد با بیمار مهربانی است

فرمانده ناحیه مقاومت کوهرنگ گفت: خدمت پرستاران به مردم از روی علم و دانش و صبر و مهربانی است
کد خبر: ۹۱۰۰۸۲۶
|
۲۷ دی ۱۳۹۷ - ۰۷:۳۵

به گزارش خبرگزاری بسیج  از استان چهارمحال وبختیاری؛ به مناسبت میلاد باسعادت حضرت زینب(سلام الله علیها)، فرمانده ناحیه مقاومت بسیج کوهرنگ به همراه امام جمعه و معاون اجتماعی نیروی انتظامی استان و سایر مسئولین شهرستان با حضور در بیمارستان امام سجاد(علیه السلام )شهرستان کوهرنگ از پرستاران و کادر درمانی این بیمارستان تجلیل کردند.

در حاشیه این مراسم سرهنگ دوم پاسدارعزیز موسایی به خبرنگار ما گفت: ضمن تبریک ولادت حضرت زینب (سلام الله علیها ) و تشکر از زحمات همه پرستاران و مجموعه جامعه پزشکی در تسکین آلام مردم، نام گذاری ولادت این بانوی بزرگوار را به عنوان روز پرستار ، افتخار بزرگی برای پرستاران عنوان کرد.

فرمانده ناحیه مقاومت شهرستان کوهرنگ تصریح کرد: پرستار بزرگ عالم حضرت زینب(سلام الله علیها) با صبوری و تحمل آن همه درد و مشقت در طول زندگانی و پرستاری ازحضرت فاطمه(سلام الله علیها) و مولای متقیان امام علی(علیه السلام) و امام حسن(علیه السلام)، در نهضت عاشوراء غیر از پرستاری از امام سجاد(علیه السلام) و فرزندان امام حسین(علیه السلام)، رسالت تبلیغ و پاسداری از دین جدش رسول خدا (صلی الله علیه و آله و سلم) را نیز برعهده داشت و باصبوری این رسالت را پیامبرگونه انجام داد.

موسایی در ادامه، شغل پرستاری را جزو ارزشمندترین حرفه ها عنوان کرد، و گفت: در این حرفه چون پرستار مستقیما با افراد بیمار و رنج دیده ارتباط دارد، با آنان نوعی غمسازی می کند تا از آلام و درد آنان بکاهد و باصبوری و علم و دانش به ارائه خدمت و هدیه انسانیت می پردازد.

این مقام مسئول، منش پرستاری را منش مهربانی با بیمار برشمرد وافزود: درحالی که بیمار گاهی اوقات بدرفتاری می کند، پرستاران باصبوری و منش خوب با بیماران با مهربانی رفتارمی کنند و این عمل پرستاران ثواب زیادی دارد.

ارسال نظرات