خبرهای داغ:
فرمانده قرارگاه تاکتیکی لشکر ۲۱ آذربایجان:

کارِ حاذق ترین پزشکان بدون پرستاران ابتر و ناقص است

فرمانده قرارگاه تاکتیکی لشکر ۲۱ آذربایجان در آیین گرامیداشت هفته پرستار در بیمارستان امام علی(ع) تبریز، با بیان اینکه روز میلائ حضرت زینب(س) به زیبایی روز پرستار نامیده شده است و ایشان از پنج امام پرستاری کرده اند، گفت: کارِ حاذق ترین پزشکان بدون پرستاران ابتر و ناقص است و پرستاران تکمیل کننده مراحل درمانی هستند.
کد خبر: ۹۱۰۰۸۵۵
|
۲۶ دی ۱۳۹۷ - ۱۱:۱۸

به گزارش خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، عیسی میرزایی، با تأکید بر اینکه «امنیت» و «سلامتی» دو نعمت مجهول هستند، بیان داشت: تامین امنیت بر عهده نیروهای مسلح است و زمانی که اتفاقی امنیت را بر هم می ریزد، ارزش آن مشخص می شود.

وی خاطرنشان کرد: تا زمانی که از سلامتی برخورداریم، به فکر بیمارستان، پزشک و پرستار نیستیم ولی زمان بیماری به سوی این قشر زحمتکش و پرتلاش روی می آوریم.

امیر میرزایی با بیان اینکه نگهداری از افراد مریض و کم توان امری دشوار و طاقت‌فرساست، گفت: حقیقتا کارکنان حوزه بهداشت و درمان به خصوص پرستاران، قشری زحمتکش هستند که باید قدردان آن ها باشیم، این قشر از اجر دنیوی و اخروی زیادی برخوردار هستند.

کارِ  حاذق ترین پزشکان بدون پرستاران ابتر و ناقص است

این آیین با حضور هماهنگ کننده عقیدتی سیاسی های آجا منطقه آذربایجان شرقی و اردبیل، رئیس و معاون بیمارستان امام علی(ع) تبریز و فرمانده تیپ ۱۲۱ احتیاط پایه تبریز برگزار و در آن از پرستاران، کارکنان و کادر درمانی نمونه بیمارستان امام علی(ع) نزاجا مستقر در تبریز قدردانی و تجلیل شد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها