خبرهای داغ:

برگزاری مراسم بزرگداشت چهلمین سالگرد شهدای انقلاب اسلامی مسجدسلیمان

امام جمعه موقت اهوازگفت :مسجدسلیمان جزء اولین مناطقی بود که درزمان حمله بعثی ها مورد اصابت حملات موشکی قرار گرفت وطی اصابت موشک به این شهر درعرض کمتر از نیم ساعت ۱۲۰نفر شهید شدند که تعدادی از این شهدا که قابل شناسایی نبودند هم اکنون به نام شهیدگمنام در گلزارشهدا درخاک آرمیدند.
کد خبر: ۹۱۰۱۰۱۵
|
۲۷ دی ۱۳۹۷ - ۰۷:۲۸

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از مسجدسلیمان /مراسم بزرگداشت چهلمین سالگرد شهدای انقلاب اسلامی مسجدسلیمان شهیدان داریوش محمدی ،اسفندیار موسوی وشهید حیدر سرلک با
حضور حجت الاسلام والمسلمین حاجتی امام جمعه موقت اهواز وجمعی از مسئولین این شهرستان درمکان گلزارشهدای کلگه این شهرستان روز چهارشنبه ۹۷/۱۰/۲۶در این شهرستان برگزارشد .
درابتدای این برنامه حجت الاسلام والمسلمین حاجتی امام جمعه موقت اهواز ضمن گرامیداشت یاد وخاطر شهدای گرانقدر انقلاب اسلامی علل الخصوص شهدای شاخص این یادواره وهمچنین شهدای دفاع مقدس طی سخنانی عنوان کرد:

بعداز گذشت چهل سال از شهادت داریوش محمدی ما به حضور خانواده معظم این شهدا افتخار می کنیم چرا که کشوری همانند آمریکا قسم خورد ایران را ایرانستان کند ،بهاییت را که دین ساختگی انگلیس بود به عنوان مذهب رسمی ایران معرفی کند،ولی چهل سال از پیروزی انقلاب اسلامی گذشت وعلی رغم فشارهمه تحریم ها وتهدیدات وحملات هشت سال جنگ تحمیلی امروز جمهوری اسلامی مقتدر وسرافراز است .
وی افزود :مادرکشور با مسائلی همچون مشکلات اقتصادی وضعف های مدیریتی درگیر هستیم‌، باتوجه به اینکه برروی ارزش ها باکسی تعارفی نداریم ممکن است بعضا مسئولینی باشند که ناسالم وبه قول معروف گرگ درلباس میش باشند ویا ممکن است روحانیونی باشند که عمامه رسول خدا(ص) روی سرش است اما حق شهدا راادا نکندولی امروز باافتخار اعلام می کنیم که ایران اسلامی راه سعادت وپیشرفت را بازمی کند.
وی در ادامه افزود:پس از پیروزی انقلاب اسلامی ما پیشرفت های شگرفی را درزمینه های مختلف داشتیم، امروزه جمهوری اسلامی دربخش پزشکی به قطب بزرگ دنیا مبدل شده است ،دانشمندان ما ماهواره به هوا پرتاب می کنند ،کارخانه تانک سازی طراحی وساخت تانک را انجام می دهد، درعرصه دفاعی نسل چهارم جنگنده های هوایی کوثر را می سازند و پیشرفت های فراوان دیگر ،که تمام این موارد از برکات خون شهدایی همچون شهید داریوش محمدی است .

امام جمعه موقت اهواز دربخش دیگری از سخنان خود افزود :مسجدسلیمان جزء اولین مناطقی بود که درزمان حمله بعثی ها مورد اصابت حملات موشکی قرار گرفت وطی اصابت موشک به این شهر درعرض کمتر از نیم ساعت ۱۲۰نفر شهید شدند که تعدادی از این شهدا که قابل شناسایی نبود هم اکنون به نام شهیدگمنام در گلزارشهدا درخاک آرمیدند.

وی افزود :امروزه که این قدرایران درکشورهایی همچون عراق وسوریه نفوذ دارد آمریکا دراین کشورها نفوذ ندارد وقتی که آمریکا نزدیک به ۷تریلیون دلار درعراق هزینه می کند ولی رییس جمهور آن مجبور است مخفیانه دریک پایگاه نظامی سخنرانی کند وسریع به کشورش برگردد ولی بالعکس مسئولین کشور ما درامنیت کامل به عراق سفر می کنند وتمام این ها از برکات خون شهدایی همچون داریوش محمدی است .

لازم به ذکر است درپایان برنامه باحضور درمرقد مطهر شهیدان داریوش محمدی واسفندیار موسوی ضمن دلجویی از خانواده این شهدا بانثار شاخه گل یاد این شهدا گرامی داشته شد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها