مسئول نمایندگی ولی فقیه در قرارگاه حمزه سیدالشهدا(ع):
مسئول نمایندگی ولی فقیه در قرارگاه حمزه سیدالشهدا(ع) گفت: خون شهدا کشور را مقابل آسیب‌های مختلف بیمه کرده است.
کد خبر: ۹۱۰۱۲۱۹
|
۲۷ دی ۱۳۹۷ - ۲۰:۲۳

به گزارش خبرگزار ی بسیج از خوی، حجت الاسلام حسنلو در جمع کارکنان سپاه خوی با این عنوان که دشمنان شکسته خورده قصد انتقام از نظام اسلامی ایران را دارند، خاطرنشان کرد: اقتدار، ابهت و عزت نظام مدیون خون شهدایی است که با زبان تشنه و در اوج گرما بدون امکانات رفاهی برای ایران افتخار آفریدند.

وی با اشاره به اینکه سپاه همواره در حال دفاع از دستاوردهای انقلاب اسلامی است، بیان کرد: دشمنان مدام درصدد ضربه زدن به انقلاب اسلامی هستند و از هیچ کوششی برای رسیدن به اهداف شوم خود دریغ نمی‌کنند و سپاه پاسداران در برابر توطئه دشمن خود را سپر ولایت فقیه، ملت و انقلاب اسلامی کرده است.

 مسئول نمایندگی ولی فقیه در قرارگاه حمزه سیدالشهدا(ع) خاطرنشان كرد: بيشترين ضربه‌اي که دشمنان تاكنون توانسته‌اند به كشور ما وارد كنند از روی نقاط ضعف درون نظام و خيانت‌هاي برخی افراد بوده است.

حجت الاسلام حسنلو در پایان با اشاره به تامین امنیت در پی تلاش رزمندگان اسلام، گفت: امروز با دشمنی روبه‌رو هستیم که در مقاطع زمانی حساس به روش‌های مختلف به انقلاب اسلامی حمله می‌کند و هیچ گاه دشمنی‌ها در یک جبهه نبوده، اما با توجه به تمرکز دشمن در حوزه‌های فرهنگی و صرف هزینه‌های کلان، سپاه به عنوان یک نهاد انقلابی در این عرصه موفق عمل کرده است.

انتهای پیام

ارسال نظرات