خبرهای داغ:
امام جمعه مراغه:

مسئولان دولت امریکا حتی در کشور خودشان نیز منفورند

امام جمعه مراغه در خطبه های نمازجمعه این شهرستان با اشاره به اختلافات داخلی آمریکا گفت: با وجود ادعاهای بسیار این کشور در عرصه بین المللی، مسئولان دولت آن در دنیا و حتی در داخل و نزد افکار عمومی خود نیز منفور شده اند.
کد خبر: ۹۱۰۱۲۷۶
|
۲۸ دی ۱۳۹۷ - ۱۵:۴۰

به گزارش خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، محمدتقی پورمحمدی افزود: اختلافات در بین مقامات آمریکایی به جایی رسیده که دولت این کشور 27 روز تعطیل شده است.
وی ادامه داد: خروج اخیر نیروهای آمریکایی از سوریه با وجود ادعاهای مقامات آن کشور، فراری ذلت بار برای آنان بوده است.
حجت الاسلام پورمحمدی با اشاره به سفر چهار روزه وزیر امور خارجه کشورمان به عراق اضافه کرد: رئیس جمهور و مسئولان آمریکایی حتی با ترس و واهمه در پایگاه نظامی خود در این کشور حضور می یابند.
خطیب جمعه مراغه گفت: با وجود این اختلافات و ترس آمریکایی ها از نظام اسلامی، عده ای در داخل کشور دلشان را به وعده های آن کشور خوش کرده اند.
حجت الاسلام پورمحمدی افزود: با وجود برخی مشکلات اقتصادی در کشور، نباید این گونه وانمود شود که در چهل سال پیش و در دوران طاغوت وضعیت کشور گل و بلبل بوده و اکنون میهن اسلامی رو به خرابی است.
وی با اشاره به زادروز خواجه نصیر الدین طوسی گفت: این دانشمند بزرگ اسلامی با تربیت صدها شاگرد، تالیف ده ها کتاب و آثار علمی و فلسفی از جمله احداث رصدخانه تاریخی در مراغه خدمات بسیاری به جامعه علمی بین المللی دشاته است.
حجت الاسلام پورمحمدی با انتقاد از وضعیت رصدخانه مراغه نیز اضافه کرد: متاسفانه تاکنون اقدام موثری برای احیای این اثر علمی و تاریخی نشده است.

ارسال نظرات
پر بیننده ها