خبرهای داغ:

استقبال مردم هندیجان در برپایی ایام فاطمیه(س)

مراسمات سوگواری ایام فاطمیه (س)با نصب پرچم و پارچه های سیاه در مساجد ، حسینیه ها ، حرم مطهر امامزاده عبدالله (ع)وپایگاههای مقاومت بسیج با همکاری هیات های مذهبی شهرستان و برپایی ایستگاههای صلواتی همراه با استقبال قشرهای مختلف مردم در هندیجان و بخش های مرکزی و چم خلف عیسی برگزار می شود.
کد خبر: ۹۱۰۱۳۸۱
|
۲۹ دی ۱۳۹۷ - ۰۷:۲۸

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج در هندیجان ،مراسمات سوگواری ایام فاطمیه (س) امسال بصورت ویژه در شهرستان هندیجان با تدارک وآمادگی هیات های مذهبی و بسیجیان در پایگاههای مقاومت بسیج با شورو معرفت به ارادتمندی به ساحت مقدس حضرت فاطمه زهرا(س) همزمان با سراسر کشور برگزار خواهد شد.

تقارن دو رویداد ملی و مذهبی که هر دو در امتداد هم هستند دهه فجر و ایام فاطمیه (س) که در اصل پیروزی انقلاب اسلامی از ایثار و فداکاری حضرت فاطمه الزهرا(س) الگو گرفته ودر نزد مردم ایران از جایگاه مهم و ویژه ایی قرار دارد.

مراسمات عزاداری ایام فاطمیه(س) بصورت دسته جات سینه زنی با نظم و هماهنگی خاصی در هر چه باشکوهتر این ایام با مقدس در شهرستان هندیجان با حضور با ارزش جوانان و نوجوانان هیات مذهبی و بسیجیان برگزار خواهد شد و ماهر چه داریم از برکات نورانی اهل بیت عصمت و طهارت (ع)است.

ارسال نظرات
پر بیننده ها