مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه سلمان سیستان و بلوچستان:

سلاح سپاه رویکرد عقیدتی است

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه سلمان سیستان و بلوچستان گفت: سلاح سپاه عقیدتی است و آنچه در دفاع مقدس سپاه را پیش برد مفاهیم دینی و قرآنی و بصیرت و معنویت بوده است.
کد خبر: ۹۱۰۱۴۱۲
|
۲۹ دی ۱۳۹۷ - ۱۱:۵۲

حجت الاسلام علینقی طهرانی زاده، مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه سلمان استان سیستان و بلوچستان در مراسم تعلیم و تربیت پاسداران که در سالن آموزشی مرکز تابش زاهدان برگزار شد، گفت: پاسداران و بسیجیان باید دستاورد‌های عقیدتی، معنوی، اخلاقی را در دوره‌های آموزشی عقیدتی در جهت اصل خدمت و پیشروندگی نظام و انقلاب و حفظ دستاورد‌های سپاه مطالب را به کار گیری کنند.

وی افزود: به برکت انقلاب اسلامی الکوی جوانان و نوجوانان ما الکو‌های دینی و قرآنی است که در این راستا پاسداران و بسیجیان باید حافط ولایت فقیه و دستاورد‌های نظام باشند.

حجت الاسلام طهرانی زاده کار سپاه با ارتش را متفاوت دانست و تصریح کرد: سپاه وظایف کلان عقیدتی بر عهده دارد و بسیجیان و پاسداران باید با حضور در کلاس‌های عقیدتی باید‌ها نباید‌ها سئوالات و شبهات را بدانند تا در لحظه اقدام دچار اشتباله و نگرانی نشوند.

این مسئول کار سپاه را هدایت بشر دانست و ادامه داد: سپاه باید فضا سازی استکبار جهانی را محدود کند ما امروز در آستانه چهل سالگی انقلاب اسلامی شاهد رشد و پیشرفت انقلاب در کشور‌های مسلمان هستیم، چرا که این کشور‌ها با رویکرد جهادی شهادت طلبی و عقیدتی سپاه وارد میدان نبرد با دشمن شده و با این رویکرد پیروز شده است.

طهرانی زاده در پایان خاطر نشان کرد: سلاح سپاه عقیدتی است و آنچه در دفاع مقدس سپاه را پیش برد مفاهیم دینی و قرآنی و بصیرت و معنویت بوده است.
ارسال نظرات