خبرهای داغ:
امام جمعه اهر:

مردم با پیروزی انقلاب از یوغ استبداد رهایی یافتند

امام جمعه اهر در جلسه شورای آموزش و پرورش این شهرستان با اشاره به فرا رسیدن سالروز پیروزی انقلاب اسلامی و اهمیت برگزاری جشن های چهل سالگی انقلاب، گفت: ملت ایران در دهه فجر سال 57 از یوغ استبداد و استعمار رهایی یافته‌اند.
کد خبر: ۹۱۰۱۷۷۶
|
۳۰ دی ۱۳۹۷ - ۰۸:۰۹

به گزارش خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، حجت الاسلام جواد حاجی زاده  راه‌اندازی موج «یادآوری و قدردانی» به‌پاس تبیین دستاوردهای انقلاب اسلامی و قدردانی از توجه نظام سلامی را ضروری دانست.

وی افزود: برای هیچ‌کسی مهم نیست که دستگاه‌ها در طول یک سال گذشته چه اقداماتی داشته‌اند ولو این مهم است که در طول 40 سال گذشته مثلاً دستگاه تعلیم و تربیت در منطقه ارسباران چه فعالیتی کرده و آن را هم با دوران رژیم پهلوی مقایسه کنیم تا تفاوت حکومت‌ها مشخص شود.

حجت الاسلام حاجی زاده با تأکید بر اینکه مسئولان در ایام منتهی به دهه فجر و حتی در طول سال، دستاوردهای انقلاب اسلامی را تشریح کنند، اظهارداشت: دشمنان نه‌تنها علاقه‌ای به پیشرفت‌های جمهوری اسلامی ندارند بلکه دلشان می‌خواهد نظام اسلامی سیاه‌بخت شود و برای این‌که به هدفشان برسند جنگ راه انداخته و تحریم‌ها را اعمال کرده‌اند ولی باز به هدفشان نرسیدند چون پیشرفت ایران همانند قطار سریع‌السیر‌ است و ایستگاه هم ندارد.

وی خاطرنشان کرد: وقتی با مردم به‌ویژه نسل جوان جامعه شفاف سخن گفته نشود و دستاوردهای انقلاب اسلامی تبیین نشود در این میان رسانه‌های وابسته و جیره‌بگیر استکبار جهانی اقدام به سیاه نمایی و ایجاد شکاف بین نسل جوان با نظام اسلامی می‌کنند به این خاطر که می‌خواهند القاء کنند که جوانان جمهوری اسلامی برای شما کاری نکرده است.

ارسال نظرات
پر بیننده ها