رئیس راهداری فراهان:

مصرف250 تن ماسه و نمک برای برف‌روبی محورهای مواصلاتی فراهان/ رانندگان تجهیزات زمستانی به همراه داشته باشند

رئیس راهداری فراهان گفت: طی بارش برف از روز چهارشنبه تاکنون به منظور کاهش تصادفات جاده ای و ارائه خدمات بهتر به مردم عزیز شهرستان فراهان به میزان 250 تن مخلوط ماسه و نمک برای برف روبی در محورهای مواصلاتی توسط پرسنل زحمتکش راهداری استفاده شده است.
کد خبر: ۹۱۰۱۹۹۹
|
۳۰ دی ۱۳۹۷ - ۱۶:۵۹

به گزارش خبرگزاری بسیج از فراهان؛ شهرستان فراهان از روز پنج شنبه 27 دیماه میزبان باران و برف زمستانی بود. بارش ها در نقاط کوهستانی شهرستان سنگین و به صورت برف بود.
با عبور سامانه بارشی در شهرستان شاهد کاهش دما در شهرستان بودیم و به علت برودت هوا و یخبندان مدارش شهرستان امروز با یک ساعت تاخیر از ساعت 9 صبح فعالیت خود را شروع کردند.
از آغاز بارش باران و برف در سطح محورهای شهرستان راهداری فراهان به شکل آماده باش چندین مرحله عملیات برف روبی و نمک پاشی را انجام داد.
مهدی فراهانی، رئیس راهداری و حمل و نقل جاده ای فراهان در این زمینه گفت: در حال حاضر تمام محورهای مواصلاتی شهرستان باز است و تردد در آن ها جریان دارد.
وی افزود: طی بارش برف از روز چهارشنبه تاکنون به منظور کاهش تصادفات جاده ای و ارائه خدمات بهتر به مردم عزیز شهرستان فراهان به میزان 250 تن مخلوط ماسه و نمک برای برف روبی در محورهای مواصلاتی توسط پرسنل زحمتکش راهداری استفاده شده است.
فراهانی اظهار کرد: از رانندگانی که قصد تردد در محورهای شهرستان را دارند انتظار می‌رود قبل از آغاز سفر از وضعیت راه‌ها مطلع شوند و زنجیر چرخ و تجهیزات زمستانی به همراه داشته باشند.

ارسال نظرات