خبرهای داغ:
امام جمعه ارومیه:

استکبارستیزی به برکت انقلاب اسلامی در دنیا مطرح شد

امام جمعه ارومیه گفت: پیش از انقلاب اسلامی بحث استکبارستیزی در دنیا چنین رنگ و بویی نداشت و این رویکرد جهانی از عنایات انقلاب‌ اسلامی‌ ایران است که بیشتر باید توجه شود.
کد خبر: ۹۱۰۲۰۰۵
|
۳۰ دی ۱۳۹۷ - ۱۶:۵۹

 به گزارش خبرگزاری بسیج از ارومیه، حجت الاسلام سیدمهدی‌ قریشی امروز در نشست اعضای شورای سیاستگذاری و راهبری بزرگداشت چهلمین سالگرد پیروزی‌ انقلاب‌ اسلامی و مسوولان کارگروه‌های ستاد اجرایی‌ آذربایجان‌غربی ضمن تسلیت شهادت حضرت‌ فاطمه‌ زهرا(س) عنوان کرد: ایام دهه‌ فجر اسلامی با سوگواری حضرت‌فاطمه(س) مقارن شده‌ که امیدواریم عنایات آن‌بانوی بزرگوار شامل حال ما بشود و مراسم‌های دهه فجر به بهترین نحو و آنگونه که شایسته است برگزار شود.

وی افزود: پیش‌بینی آمریکا و غرب در مورد انقلاب‌ اسلامی که گفته بودند ایران جشن 40 سالگی را نمی‌بیند به لطف الهی عملی نشد و واقعیت این است که عنایت خداوند در خصوص انقلاب به وضوح نمود دارد و با وجود همه تحریم‌ها و تهدیدها امسال جشن چهل سالگی انقلاب را هر چه باشکوه‌تر برگزار می‌کنیم.

نماینده ولی فقیه در آذربایجان‌غربی ادامه داد: دستاوردهای بسیاری در مباحث مادی همچون دفاعی، نظامی و علمی انقلاب اسلامی وجود دارد و قابل توجه بوده و این از معجزه‌های الهی محسوب می‌شود چراکه هیچ کشوری وجود ندارد که با وجود این همه هجمه توانسته است پایدار بماند و پیشرفت کند اما باید به دستاوردهای معنوی انقلاب بیش از پیش پرداخت شود.

وی گفت: پیش از انقلاب اسلامی بحث استکبارستیزی در دنیا چنین رنگ و بویی نداشت و این رویکرد جهانی از عنایات انقلاب‌ اسلامی‌ ایران است که بیشتر باید توجه شود.

 

قریشی خاطر‌نشان‌کرد: با توجه به بیانات سردار سلیمانی در بحث سوریه توانسته‌ایم ارتش بین المللی راه اندازی کرده و این قدم بزرگی برای دنیای اسلام محسوب می‌شود و باید این موضوعات پررنگ شود و همچنین افرادی چون شهید حججی و شهدای حرم بیش‌تر مورد توجه قرار گیرند.

نماینده‌ ولی‌فقیه در آذربایجان‌غربی تصریح کرد: در خصوص نمایشگاه ویژه دهه‌فجر به نظر می‌آید باید جدی‌تر حضور یافته و پیگیری شود که در این خصوص سپاه شهدا نیز بیشتر می‌تواند به سازمان‌ تبلیغات و ارشاد اسلامی کمک کند و از نظر اعتقادی و شخصیت‌های نمادی در مقایسه با زمان طاغوت تفاوت‌ها مطرح شود.

 انتهای‌پیام

ارسال نظرات