حمایت بانک مسکن از طرح احیای بافت فرسوده شهری

جلسه ای با حضور کشاورز، رییس اداره کل بازاریابی بانک مسکن،حسن خطیب زاده مدیر شعب استان خراسان رضوی و محمدرضا کلایی شهردار جدید شهر مشهد در محل دفتر شهردار برگزار شد.
کد خبر: ۹۱۰۲۱۰۳
|
۳۰ دی ۱۳۹۷ - ۲۰:۵۴
 
 
 

به گزارش خبرگزاری بسیج به نقل از پایگاه خبری بانک مسکن-هیبنا، در این جلسه حسن خطیب زاده مدیر شعب استان با عرض تبریک انتصاب دکتر کلایی به عنوان شهردار جدید مشهد، آمادگی بانک مسکن را جهت ارایه خدمات بانکی به مجموعه شهرداری و کارکنان آنها اعلام کرد. همچنین وی با اشاره به تفاهم نامه منعقد شده با شهرداری منطقه ثامن بیان کرد: بانک مسکن آمادگی کامل جهت حمایت از طرح احیای بافت فرسوده شهری و همچنین ساخت وسازهای مبتنی بر تکنولوژی های نوین و فناوری های برتردر صنعت ساختمان را دارد.

در ادامه جلسه کشاورز رییس اداره کل بازاریابی ضمن تشریح برخی از خدمات بانک مسکن پیشنهاد انعقاد تفاهم نامه بینبانک مسکن و شهرداری مشهد و همچنین تمرکز بخشی از منابع شهرداری در این بانک را به منظور ارائه خدمات بانکی مطرح کرد. کشاورز با اشاره به امکان هبه اوراق حق تقدم تسهیلات، افتتاح سپرده ممتاز را اقدامی موثر در جهت تامین مسکن پرسنل شهرداری دانست.

در بخش دیگری از این دیدار محمدرضا کلائی شهردار مشهد بانک مسکن را بانکی توانمند دانست و با اشاره به برنامه های شهرداری در تامین مسکن پرسنل از پیشنهادات مطرح شده در جلسه استقبال نمود. شهردار مشهد با اشاره به برنامه های این سازمان در حمایت از توسعه واحدهای اقامتی، تامین مالی سازندگان مسکن و طرح بازآفرینی شهر خواستار برگزاری جلسات کارشناسی و در صورت امکان تشکیل کمپین مشترک شد.

ارسال نظرات