امام جمعه دهگلان در دیدار با خانواده شهدا و جانبازان:

امنیت واقتدار ایران اسلامی نتیجه رشادت شهدا و ایثار گران است

امام جمعه دهگلان در دیدار با خانواد‌های معظم شهدا و جانبازان امنیت و اقتدار ایران اسلامی را نتیجه رشادت شهدا و ایثار گران دانست.
کد خبر: ۹۱۰۲۳۰۵
|
۰۱ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۱:۴۸
به گزارش خبرگزاری بسیج از کردستان، ماموستا سید عارف عنایتی امام جمعه دهگلان به همراه مدیر مرکزبزرگ اسلامی دهگلان، رئیس بنیادشهید و مشاور فرماندار در امور ایثار گران از دو خانواده شهیده سیده میترا نوری و عارف مشیر پناهی از جانباز ان دوران جنگ تحمیلی دیدار کردند.


دراین دیدار امام جمعه دهگلان خدمت به خانواده شهدا را عبادتی بس بزرگ دانست و با تاکید بر پاسداری از خون شهیدان و آرمان‌های مقدس شهدا، بر ادامه دادن راه شهدا تاکید نمود.


امام جمعه دهگلان گفت: همه آحاد جامعه باید قدردان و مدیون شهدا، جانبازان و ایثارگران بدانیم، زیرا و امنیت، صلابت و اقتدار امروز میهن اسلامی به واسطه رشاد تهای آن‌ها به وجود آمده است.


وی بیان داشت: خانواده شهدا، فرزندان برومند خود را در زمانی که کشور به آن‌ها نیاز داشت در راه اسلام و انقلاب تقدیم کردند و این اجری بی پایان در نزد خدای متعال خواهد داشت.


امام جمعه دهگلان اظهار داشت: همه ما مدیون ایثارگری شهدا در طول دوران دفاع مقدس هستیم و افتخارات امروز ما در عرصه‌های مختلف مرهون خون پاک شهداست.


ماموستا عنایتی در ادامه دیدار با عارف مشیرپناهی از جانبازان دوران جنگ تحمیلی گفت:: ایثار جانبازان و آزادگان و صبر آنان در برابر سختی‌ها مسیر تعالی را در برابر فرزندان امروز کشور گشوده است.


وی افزود: جانبازان ما با صبر و بردباری الگوی صبر و استقامت هستند و نسل جوان امروز ما به چنین الگو‌هایی احتیاج دارد و با رشادت و فداکاری خود باعث ماندگاری نظام شده اند و بقای این نظام مرهون خون شهدا و فداکاری جانبازان در این برهه از زمان است.


امام جمعه دهگلان گفت: صبر و تحمل و فداکاری جانبازان و خانواده آنان بسیار بزرگ و غیرقابل توصیف است.

انتهای پیام/7727
ارسال نظرات