کارشناس مسایل دینی و مذهبی:

حجاب و عفاف زمینه ساز سعادت جامعه است

نشست حجاب و عفاف به همت بسیج دانش آموزی شهید مدرس خواهران لردگان دردبیرستان کار و دانش برگزار شد.
کد خبر: ۹۱۰۲۳۴۴
|
۰۲ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۰:۴۲

به گزارش خبرگزاری بسیج از استان چهارمحال و بختیاری ؛ در این نشست که دانش آموزان و والدین آنها حضور داشتند، مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه لردگان با اشاره با نقش مهم زن در جامعه گفت: تربیت نسل متعهد و انقلابی از رسالت های یک زن مسلمان در جامعه ماست.

حجت الاسلام سیدمهران کریم پور، با اشاره به توطئه های دشمنان اسلام و انقلاب، افزود: جنگ نرم با هدف انحراف جوانان و نوجوانان و اقشار مختلف جامعه و دور کردن آنان از ارزش های اسلامی و آرمان های انقلابی در جریان است.

وی، گفت:  انحراف زن در جامعه باعث نابودی آن جامعه می شود و برعکس حجاب و عفت زن نیز زمینه ساز سعادت جامعه می باشد.

حجت الاسلام کریم پور ضمن تسلیت ایام فاطمیه، حضرت زهرا (سلام الله علیها ) را بزرگترین و بهترین الگوی واقعی و عملی برای زنان دانست و شیوه زندگی ایشان در همه ابعاد زندگی مثل ولایتمداری، شوهرداری ، خانه داری و ...، را تابلوی برجسته ای بیان کرد،  که دورنمای آن در همه زمان ها قابل مشاهده و عمل کردن است.

این کارشناس مسایل دینی، ادامه داد: یکی از راه هایی که دشمن دنبال می کند و سعی دارد جوانان ما را از این طریق منحرف کند و بدنه جامعه را پوسیده نماید، عادی سازی ارتباط دختر و پسر نامحرم است، که متاسفانه در درون جوامع امروزی فراگیر شده و بارها تاثیرات منفی خود را در خانواده و سطح جامعه نشان داده است.

وی اظهار داشت: تربیت صحیح و روابط عاطفی و دوستانه والدین با فرزندان باعث می شود که کمبود محبت در بین فرزندان احساس نشود و این خود پیشگیری می کند از انحرافات بعدی جوانان و نقش والدین در جلوگیری از انحرافات فرزندان را برجسته می کند.

 

ارسال نظرات