راوی دفاع مقدس:

ملت ایران محتاج نگاه دیگران نیست

راوی دفاع مقدس گفت: امروز ملت ایران الگوی خود را شهدا انتخاب کردند و محتاج نگاه دیگران نیستند که بخواهند در برابر خواسته‌های دشمنان انقلاب صحنه را خالی کنند.
کد خبر: ۹۱۰۲۳۶۵
|
۰۱ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۴:۵۷

به گزارش خبرگزاری بسیج در کرمان ، مردم سیرجان همزمان با سالروز شهادت حضرت فاطمه زهرا (س)، یادواره 600 شهید و سردار دوران دفاع مقدس و همچنین یادواره شهید الله‌دادی را در مسجد امیرالمومنین برگزار کردند.

در این مراسم که خانواده شهدا و قشرهای مختلف مردم، مسئولان و همرزمان شهید الله‌دادی از تیپ الغدیر یزد حضور داشتند، یوسف امیرشکاری از راویان دوران دفاع مقدس در سخنانی عزت و اقتدار ملت ایران در برابر آمریکا و استکبار را از فرهنگ شهید و شهادت در جامعه دانست و اظهار داشت: امروز ملت ایران الگوی خود را شهدا انتخاب کردند و محتاج نگاه دیگران نیستند که بخواهند در برابر خواسته‌های دشمنان انقلاب صحنه را خالی کنند.

وی با نقل خاطراتی از سرداران شهید سیرجان همچون زندی‌نیا و الله‌دادی افزود: امروز و همین جا شهدا نظاره‌گر عملکردمان هستند و ما با خون آنان پیمان بسته‌ایم و هرگز مسیر را در دفاع از آرمان شهدا و حریم ولایت گم نمی‌کنیم و برای عزت اسلام و نظام اسلامی همچنان مقتدر می‌ایستیم.

امام جمعه سیرجان در سخنانی 40 سالگی انقلاب را فصل رویش‌ها و باورهای بنیادی ملت ایران در نظام اسلامی عنوان و اظهار کرد: 40 سال مقابل استکبار جهانی ایستادیم و همراه با ایستادگی پله‌های ترقی و پیشرفت برای ایران اسلامی رقم خورد و امروز به برکت خون شهدا دشمن خسته شد، اما ملت ما به راه شهدای خود اقتدا کرده و این راه را ادامه می‌دهد.

حجت‌الاسلام سیدمحمود حسینی افزود: استقلال و امنیت نشانه پیروزی ملت ایران در برابر دشمنان است و شهدا درس مقاومت و ایستادگی را به ما آموختند و با این سلاح دشمن را شکست داده و می‌دهیم و مطمئن باشید که پیروزی نظام اسلامی و ملت ایران حتمی است.

ارسال نظرات