ارائه آموزش به ۶۴۲ نفر از فعالان صنعتی استان

از ابتدای امسال تاکنون به ۶۴۲ نفر از فعالان تولید و صنعت کهگیلویه و بویراحمد آموزش های تخصصی ارائه شده است.
کد خبر: ۹۱۰۲۴۴۶
|
۰۱ بهمن ۱۳۹۷ - ۲۱:۲۲
سرپرست شرکت شهرک‌های صنعتی استان با بیان اینکه برای آموزش به این تعداد افراد بیش از ۴۰ دوره آموزشی تخصصی برگزار شده است گفت:این دوره‌ها برای مدیران و شاغلان واحد‌های صنعتی، صاحبان سرمایه و علاقه‌مندان به سرمایه گذاری صنعتی برگزار شد.
موسوی برگزاری این دوره‌ها را به صورت حضوری و مجازی اعلام کرد و افزود:این آموزش‌ها در زمینه مسائل مختلف مهارتی، مدیریتی و تخصصی نظیرمسائل بازار، بهره وری، استاندارد‌های کیفی، موضوعات تخصصی صنایع و منابع انسانی بوده است.
وی آموزش را زمینه و بستر ساز رشد و توسعه در حوزه تولید و صنعت برشمرد و گفت:در سطح بنگاه‌ها این آموزش‌ها موجب ارتقا علمی و عملی فراگیران و توانمندسازی شاغلان واحد‌های صنعتی می‌شود.
موسوی افزود:اولویت آموزش‌ها با واحد‌های صنعتی و صنفی داخل شهرک‌ها و نواحی صنعتی، کسب و کار‌های کوچک و متوسط خارج از شهرک‌ها ونواحی صنعتی، اعضای خوشه‌های کسب و کار و مشاوران مستقر در مراکز خدمات فناوری و کسب و کار و اعلام کرد.
وی با بیان اینکه شرکت کنندگان در این دوره‌ها از یارانه‌های آموزشی برخوردار بودند اضافه کرد: ۸۰ درصد از هزینه برگزاری دوره‌های آموزشی در قالب یارانه توسط شرکت شهرک‌های صنعتی پرداخت می‌شود.
ارسال نظرات