با حضور دبیرکل کمیسیون ملی یونسکو؛

دفتر منطقه‌ای یونسکو در یزد گشایش یافت

امروز در مراسمی با حضور دبیرکل کمیسیون ملی یونسکو، دفتر منطقه‌ای یونسکو در یزد افتتاح شد.
کد خبر: ۹۱۰۲۷۸۰
|
۰۲ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۹:۵۹
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از یزد، اولین دفتر استانی یونسکو در ایران امروز با حضور «ایوبی» دبیرکل کمیسیون ملی یونسکو در ایران، «عباسی» معاون حقوق بشر وزارت دادگستری، «طالبی» استاندار یزد و جمعی از مسئولان استانی و اعضای شورای اسلامی شهر یزد افتتاح شد.
راه‌اندازی دفتر نمایندگی یونسکو در محل مرکز خلاقیت‌ها و فناوری‌های نوین شهری شهرداری یزد در دیماه ۹۶ بر اساس مصوبه شورای اسلامی شهر یزد تصویب و اجرایی شده است.
همکاری با شهرداری یزد برای عضویت در شبکه شهر‌های خلاق یونسکو، تلاش برای معرفی قابلیت‌ها و ظرفیت‌های مدیریت شهری، معرفی بیش از پیش جاذبه‌های گردشگری یزد در یونسکو، همکاری در راستای تدوین شاخص‌های علمی، آموزشی و فرهنکی توسعه پایدار شهری، انعکاس فعالیت‌های خلاقانه و نوآورانه فرهنگی یزد و همکاری در تربیت نیروی انسانی متخصص، از جمله رسالت‌های تعیین شده برای دفتر نمایندگی یونسکو در استان یزد است.
همکاری درمعرفی بیشتر مفاخر و برگزاری بزرگداشت مفاخر فرهنگی یزد در چارچوب برنامه‌های یونسکو و بهره‌گیری از توانمندی‌های مراکز پژوهشی، آموزشی، فرهنگی، از دیگر وظایف دفتر نمایندگی یونسکو در یزد است.
انتهای پیام/
ارسال نظرات