خبرهای داغ:

بازدید از پروژه های احداث مسکونی مددجویان هندیجان

فرمانده ناحیه سپاه هندیجان گفت: از روند پیشرفت کارفیزیکی پروژه های احداث واحدهای مسکونی مددجویان تحت پوشش کمیته امداد امام راحل در قالب قرارگاه محرومیت زدایی و خدمات رسانی اجتماعی به مردم روستاهای شهرستان هندیجان بازدیدشد.
کد خبر: ۹۱۰۲۸۶۵
|
۰۳ بهمن ۱۳۹۷ - ۰۷:۲۴

سرهنگ دوم پاسدار عبدالحسن بعنونی نژاد پیش از ظهر سه شنبه در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در هندیجان اظهار کرد : به همراه رئیس کمیته امداد امام راحل و مسئول بسیج سازندگی ناحیه سپاه هندیجان از روند پیشرفت احداث پروژه های مسکونی مددجویان روستاهای فیروز آباد و ناصر آباد بازدید شد و در این باره نکات نحوه کار در سرعت بخشیدن به ساخت و ایجاد هماهنگی بیشتر در تهیه امکانات گفته شد که انشا الله این پروژه ها در آینده نزدیک اتمام خواهند رسید.

وی افزود: حدود ۱۰ واحد مسکونی روستایی مددجویان تحت پوشش در دست اقدام است که ۵ واحد مسکونی در حال تکمیل است و با تلاش بیشتر این پروژه ها برای رفاه حال محرومین منطقه تکمیل ودر اختیار آنها قرار داده خواهد شد.

وی بابیان کمک رسانی به محرومین شهری و روستایی تحت پوشش کمیته امداد امام راحل گفت: پروژه های محرومیت زدایی در قالب قرار گاه خدمات رسانی اجتماعی به مردم با رویکرد همیاری به قشر مستضعف در رفع محرومیت با همکاری نهادهای انقلابی همچنان ادامه خواهد داشت تا آلام مردم کاسته شود.

ارسال نظرات
پر بیننده ها